Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb laatst de game 'Army Of Two' gekocht. Dus dacht ik hier kan ik wel een signature over maken.

armyoftwosignaturerullejr5.png

Plaats A.U.B. tips, want zou kan ik mijn kunsten verbeteren.

Geplaatst:

De render moet wat kleiner, want nu is die zo 'ver naar voren geschoven' dat het storend wordt.

Tekst op een andere plek, of andere kleur. Nu is het te onopvallend. Achtergrond is op zich wel passend en goed ingevuld, en het algehele kleurgebruik is goed. Border is perfect, die brengt de sig naar voren.

Een 7,6.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb er gelijk wat aangedaan.

V2

armyoftwosignaturerulleyu0.png

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Ja nou lever je eigenlijk half werk af. Het is wel iets beter, maar de tekst is nog steeds niet goed leesbaar en de render is nog steeds te groot. Het is wel beter, maar als je die er meteen had neergezet kreeg je dezelfde rate. De tekst moet juist opvallender, niet meer richting de kleur van de achtergrond. Zwart is denk beter, maar meer rood kan ook.

En de render, ja op zich is het wel mooi, en als je de render nog kleiner maakt, wordt de achtergrond misschien wel weer te groot, maar eigenlijk krijg ik nog steeds het gevoel dat hij te dicht bij mij staat :7

Geplaatst:

Wauw mooie achtergrond :dans: Alleen de render heeft zo'n rotkop :7

Nee, maar de render past niet bij de achtergrond. De achtergrond is stijlvol, helder, en blauwig. De render is grauw, vaag en lelijk. Zonde van de achtergrond. De tekst is op zich wel goed, maar je vergeet dat die geheel leesbaar moet zijn. En nu is de 'of' niet te zien, en de 'army' slecht te lezen.

Een 7

Geplaatst:

Stukken beter, de tekst is wat beter zichtbaar (maar helaas nog steeds niet optimaal), en de achtergrond past beter bij de render. Maar blauw past nog steeds niet bij bruinachtig, dus een 7,8 vind ik hier op zijn plaats.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...