brbgtaplayer Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Hallo, Ik zit er wel eens aan te denken om mijn pc wat te upgraden (eerst mijn videokaart), zodat games als NFS underground 1 of 2, GTA San Andreas en the Sims 2 en nog wat games uit die tijd lekkerder draaien (hogere instellingen). Ik heb een 300watt voeding en een AGP-videoslot (met nu een Gforce4). Zelf zit ik eraan te denken om een Gforce 7 te kopen, of is een Gforce 6 ook goed genoeg? Want die is wel goedkoper. Of kan ik beter wachten? Weet iemand wat de beste keuze is (en nee ik koop geen Ati kaart)? Bewerkt: 13 maart 2008 door brbgtaplayer Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Als je het beste wil hebben zou ik toch eerder voor de G-Force 7 serie gaan, bijvoorbeeld de G-Force 7600 GS, een snelle kaart waar je ook nieuwere games prima mee kan spelen. Greetz Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Maar dat is wel 20-30 euro verschil. Is bijvoorbeeld een 6200A niet goed genoeg dan? En worden die kaarten niet wat goedkoper (over een tijdje) nu de Gforce 9 uit is? Bewerkt: 14 maart 2008 door brbgtaplayer Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Maar dat is wel 20-30 euro verschil. Is bijvoorbeeld een 6200A niet goed genoeg dan? En worden die kaarten niet wat goedkoper (over een tijdje) nu de Gforce 9 uit is? er zit inderdaat verschil in prijs tussen de 2 kaarten. maar er is weldigelijk een heel groot verschil in prestatie tussen de 62 en 76. voor de 20-30 pleuro meer zou ik tog echt wel een 76 koopen. omdat deze kaart gewoon langer mee gaat. bij veel games is een 65 kaart (dacht ik) al het minium dat nodig is. neen de kaarten worden niet erg veel goetkooper meer omdat ze al aan het ninium prijs zitten. deze kaarten zij al een lang tijd uit en kunnen gewoon niet goedkooper gemaakt worden. zeker omdat dit een agp kaart is die zijn duurder om te maaken dan een pci-e. conclusie je bent gewoon het beste uit met een 76 of hooger is natuurlijk altijd beter. _____ wat is er eiglijk mis met een ATI ?? Bewerkt: 14 maart 2008 door kees1991 Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 OK, en gaat dat werken i.c.m. een Pentium 4 2.4Ghz en 512mb-RAM (word later meer)? Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 OK, en gaat dat werken i.c.m. een Pentium 4 2.4Ghz en 512mb-RAM (word later meer)? Ik zou eventueel nog een beetje RAM erbij kopen maar de processor is ok. Greetz Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Ok, bedankt mensen! En nu nog sparen en kiezen of het een GS of GT wordt... Edit: Wat is eigenlijk het verschil tussen de GS en de GT? En is een GS goed genoeg voor wat oudere games (2006 ofzo)? Bewerkt: 5 april 2008 door brbgtaplayer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.