-Omar- Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Hallo Ik heb diverse PHPBB 3 forums op me host. Maar ik wil dat ik op sommige forums het postcount uitstaat! Maar hoe doe ik dit of is dit niet mogelijk? Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ja, het is mogelijk om het aan te geven, alleen moet je het wel per ledengroep doen. Ga naar je ACP, klik op het tabblad Forums en in het menu links klik je op Forum permissions. Selecteer het forum waar je de postcount wilt uitschakelen en klik op Submit. Nu selecteer je de gebruikersgroep(en) en klik je op Edit permissions. Voor elke gebruikersgroep moet je op Advanced permissions klikken en naar het tabblad Misc gaan. Bij Increment post counter zet je het bolletje vervolgens bij No of Never (bij No kan Yes bij een vergelijkbare instelling voor gaan, bij Never kan Yes niet voor gaan). Overigens gaat deze instelling pas bij het plaatsen van nieuwe posts in. Vervolgens sla je alles op door op Apply all permissions te klikken. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.