gtaonline Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 hoe can ik cam hack in gta Zetten Reageren
Donwell Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Allereerst download je CamHack, en pak deze uit na de download. Daarna plaats je hem op een willekeurige plek, het bureaublad is altijd het makkelijkst. Daarna CamHack opstarten en in-game op * drukken, daarna is de hack geactiveerd. Reageren
gtaonline Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Allereerst download je CamHack, en pak deze uit na de download. Daarna plaats je hem op een willekeurige plek, het bureaublad is altijd het makkelijkst. Daarna CamHack opstarten en in-game op * drukken, daarna is de hack geactiveerd. bedankt man Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 wat doet dat '' cam hack '' Met dit programma kun je de camera ''hacken''. Je kan bijvoorbeeld de camera in een auto zetten, of de camera op de passagiersstoel zetten. Je kan hem op alle hoeken en kanten zetetn waar je wilt.. Filmpje Reageren
joppie Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 wat doet dat '' cam hack '' Deze geeft je een hoop nieuwe camerastandpunten in het spel... Reageren
gtaonline Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 wat doet dat '' cam hack '' heb je ook een kilometerteller Reageren
gtaonline Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Allereerst download je CamHack, en pak deze uit na de download. Daarna plaats je hem op een willekeurige plek, het bureaublad is altijd het makkelijkst. Daarna CamHack opstarten en in-game op * drukken, daarna is de hack geactiveerd. nu heb ik hem er in alleen hij doet het niet het beeld is heeeeeeeeeeel gaar alle auto's zijn super smal en het beeld ook en als ik hem uit zet is dat nog steets kan iemand mij daar mij helpen alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik denk dat jij 'Widescreen' aan hebt staan. Ga naar 'Options -> Display Settings -> Advanced -> Widescreen'. Zet dan widescreen op 'Off' en dan moeten de auto's weer normaal zijn. Reageren
Donwell Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Het hoeft niet per sé daar aan te liggen. Ikzelf heb ook wel eens het probleem, dat zodra ik CH activeer, het beeld anders gaat staan. Dat is op te lossen door met ';' of met ''' (apostrof), of met [ en/of ] het beeld aan te passen. Hierdoor veranderd het beeld, en kun je hem weer goed instellen. Reageren
casanova Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Bij mij wil de CamHack niet opstarten Als ik hem op wil starten krijg ik een error "Deze toepassing kan niet worden gestart omdat dx8vb.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen." Ik snap er vrij weinig van, maar in de readme staat "If the program fails to run then you might need the Visual Basic 6 runtimes available from Microsoft." Wat ze hiermee bedoelen weet ik ook niet Kan iemand mij misschien helpen?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Ik denk dat je het dll'tje 'dx8vb.dll' niet hebt, en dat stukje van Visual Basic (afgekort VB) komt ook weer in die naam voor. Hoe dan ook, je kunt het het dll'tje hier downloaden. Zet het in de Windows-map, die je op één van de partities van je PC vindt. Vaak is dat op de C-partitie, maar als je meerdere besturingssystemen hebt dan kan dat anders zijn natuurlijk. Plak het dus in je Windows-map, ga daarna naar 'Start' --> 'Uitvoeren...' en typ: regsrvr32 dx8vb.dll Als het goed is, is je probleem nu verholpen. Succes! @ hierboven: Deleten kan je alleen als je Megalid of hoger bent, anders moet een Moderator dat even voor je doen. Bewerkt: 24 maart 2008 door VWO-er Reageren
casanova Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Bedank! Die error krijg ik nu niet meer Maar als ik hem nu opstart dan reageerd hij niet... is daar ook een oplossing voor? Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Bedank! Die error krijg ik nu niet meer Maar als ik hem nu opstart dan reageerd hij niet... is daar ook een oplossing voor? Dan weet ik zo niet wat er mis is Probeer hem nog eens opnieuw te downloaden *klik* Pak hem eens uit met WinRAR en start hem weer eens op. Als je weer die error krijgt ligt 't aan je PC. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Kun je het misschien iets beter uitleggen? Reageert hij niet IN GTA of (en)ook buiten GTA? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.