js007 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) ik heb eens gekeken dichtbij mijn savehouse in stauntend island is er een raamje open en dan zie je de binnenkand van het gebouw je hebt daar in dat gebouw in gta3 iemand moeten vermoorden in een missie ( ik weet de naam niet meer) Bewerkt: 14 maart 2008 door js007 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Hmmm Ja oke maar wat wil je er dan mee zeggen precies??? Reageren
Dastard Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Nou, gewoon een raampje open, verwijzing naar GTA III misschien? Maar 'k denk van niet. Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Ja ik kan nog herinneren... . Dat was een leuke missie. Je moest er Leon McAffrey vermoorden (missie: Silence The Sneak)... Maar dit mislukte. In de missie Plaster Blaster probeer je hem weer opnieuw te vermoorden en dan legt hij pas egt het laatste loodje . Bewerkt: 14 maart 2008 door Dizzee Reageren
M4X Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Daar zit zeker wel wat in, maar als je goed kijkt dan kom je tot de conclusie dat het gewoon toeval is. In GTA III moet je inderdaad Leon Mcaffrey vermoorden door een granaat naar binnen te gooien. Die missie heet Silence the sneak. Het open raam bij het savehouse in Staunton is waarschijnlijk gewoon toeval, want die is namelijk niet op dezelfde plek als het schuiladres van Mcaffrey. Je savehouse in LCS ligt net een straatje verderop, en verder zou het chronologisch ook niet erg logisch af, want GTA III speelt zich namelijk na LCS af, en niet ervoor. Voor de duidelijkheid heb ik even een kaartje gemaakt, en het schuiladres van Leon Mcaffrey met een rood blipje aangegeven en je savehouse in LCS heb ik blauw gemaakt: Bewerkt: 14 maart 2008 door M4X Reageren
js007 Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Daar zit zeker wel wat in, maar als je goed kijkt dan kom je tot de conclusie dat het gewoon toeval is. In GTA III moet je inderdaad Leon Mcaffrey vermoorden door een granaat naar binnen te gooien. Die missie heet Silence the sneak. Het open raam bij het savehouse in Staunton is waarschijnlijk gewoon toeval, want die is namelijk niet op dezelfde plek als het schuiladres van Mcaffrey. Je savehouse in LCS ligt net een straatje verderop, en verder zou het chronologisch ook niet erg logisch af, want GTA III speelt zich namelijk na LCS af, en niet ervoor. Voor de duidelijkheid heb ik even een kaartje gemaakt, en het schuiladres van Leon Mcaffrey met een rood blipje aangegeven en je savehouse in LCS heb ik blauw gemaakt: ik heb alle twee de spellen en ik heb de foto genomen in gta3 wat te zie is aan de hud ik bedoel dus op de plaats waar die schuitplaats is van mcaffery dat is toch dicht bij je save hous in lcs Reageren
M4X Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Daar zit zeker wel wat in, maar als je goed kijkt dan kom je tot de conclusie dat het gewoon toeval is. In GTA III moet je inderdaad Leon Mcaffrey vermoorden door een granaat naar binnen te gooien. Die missie heet Silence the sneak. Het open raam bij het savehouse in Staunton is waarschijnlijk gewoon toeval, want die is namelijk niet op dezelfde plek als het schuiladres van Mcaffrey. Je savehouse in LCS ligt net een straatje verderop, en verder zou het chronologisch ook niet erg logisch af, want GTA III speelt zich namelijk na LCS af, en niet ervoor. Voor de duidelijkheid heb ik even een kaartje gemaakt, en het schuiladres van Leon Mcaffrey met een rood blipje aangegeven en je savehouse in LCS heb ik blauw gemaakt: ik heb alle twee de spellen en ik heb de foto genomen in gta3 wat te zie is aan de hud ik bedoel dus op de plaats waar die schuitplaats is van mcaffery dat is toch dicht bij je save hous in lcs Het is inderdaad dichtbij, maar wat ik wilde zeggen is dat het er verder weinig mee te maken heeft. Op het kaartje hierboven kan je ook zien dat het vlakbij elkaar ligt, maar ik zie geen verband tussen een granaat die je in GTA III ergens naar binnen gooit, en een open raam ergens in een straatje verderop. Reageren
js007 Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Daar zit zeker wel wat in, maar als je goed kijkt dan kom je tot de conclusie dat het gewoon toeval is. In GTA III moet je inderdaad Leon Mcaffrey vermoorden door een granaat naar binnen te gooien. Die missie heet Silence the sneak. Het open raam bij het savehouse in Staunton is waarschijnlijk gewoon toeval, want die is namelijk niet op dezelfde plek als het schuiladres van Mcaffrey. Je savehouse in LCS ligt net een straatje verderop, en verder zou het chronologisch ook niet erg logisch af, want GTA III speelt zich namelijk na LCS af, en niet ervoor. Voor de duidelijkheid heb ik even een kaartje gemaakt, en het schuiladres van Leon Mcaffrey met een rood blipje aangegeven en je savehouse in LCS heb ik blauw gemaakt: ik heb alle twee de spellen en ik heb de foto genomen in gta3 wat te zie is aan de hud ik bedoel dus op de plaats waar die schuitplaats is van mcaffery dat is toch dicht bij je save hous in lcs Het is inderdaad dichtbij, maar wat ik wilde zeggen is dat het er verder weinig mee te maken heeft. Op het kaartje hierboven kan je ook zien dat het vlakbij elkaar ligt, maar ik zie geen verband tussen een granaat die je in GTA III ergens naar binnen gooit, en een open raam ergens in een straatje verderop. dat open raampje is presies op de plaats van dat raampje in gta3 of is dat gewoon iets waar rockstar heeft overgekeken vraagje : dat raampje (gta3 ) hoord dat niet bij het Hidden interiors? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Nee, een Hidden Interior is iets wat niet in de spelwereld zit waarin je loopt, maar in een aparte map. Waarschijnlijk valt er wel binnen te komen in dat kamertje met een jetpack cheat ofzo, maar het zit in de spelwereld, en is dus geen Hidden Interior. Reageren
js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Nee, een Hidden Interior is iets wat niet in de spelwereld zit waarin je loopt, maar in een aparte map. Waarschijnlijk valt er wel binnen te komen in dat kamertje met een jetpack cheat ofzo, maar het zit in de spelwereld, en is dus geen Hidden Interior. in gtad is er geen sprake van een hidden interior alle kamertjes en dergelijken zijn in de gewone wereld goste town ook niet in een hidden interior Reageren
VforV Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Daar zit zeker wel wat in, maar als je goed kijkt dan kom je tot de conclusie dat het gewoon toeval is. In GTA III moet je inderdaad Leon Mcaffrey vermoorden door een granaat naar binnen te gooien. Die missie heet Silence the sneak. Het open raam bij het savehouse in Staunton is waarschijnlijk gewoon toeval, want die is namelijk niet op dezelfde plek als het schuiladres van Mcaffrey. Je savehouse in LCS ligt net een straatje verderop, en verder zou het chronologisch ook niet erg logisch af, want GTA III speelt zich namelijk na LCS af, en niet ervoor. Voor de duidelijkheid heb ik even een kaartje gemaakt, en het schuiladres van Leon Mcaffrey met een rood blipje aangegeven en je savehouse in LCS heb ik blauw gemaakt: In LCS is dat raam wel degelijk open hoor, bij dat rode blipje. Er is alleen geen interior. Die screen die de topicstarter postte is trouwens van GTA III en niet van LCS, en volgens mij is het niet eens dat raam. Reageren
js007 Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Daar zit zeker wel wat in, maar als je goed kijkt dan kom je tot de conclusie dat het gewoon toeval is. In GTA III moet je inderdaad Leon Mcaffrey vermoorden door een granaat naar binnen te gooien. Die missie heet Silence the sneak. Het open raam bij het savehouse in Staunton is waarschijnlijk gewoon toeval, want die is namelijk niet op dezelfde plek als het schuiladres van Mcaffrey. Je savehouse in LCS ligt net een straatje verderop, en verder zou het chronologisch ook niet erg logisch af, want GTA III speelt zich namelijk na LCS af, en niet ervoor. Voor de duidelijkheid heb ik even een kaartje gemaakt, en het schuiladres van Leon Mcaffrey met een rood blipje aangegeven en je savehouse in LCS heb ik blauw gemaakt: In LCS is dat raam wel degelijk open hoor, bij dat rode blipje. Er is alleen geen interior. Die screen die de topicstarter postte is trouwens van GTA III en niet van LCS, en volgens mij is het niet eens dat raam. ik vergelijk gta3 en lcs met elkaar ik ga nog eens kijken of het hezelfde raampje is Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Mooie verwijzing omg dit spel is gta 3 diej je doet!! Reageren
js007 Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Mooie verwijzing omg dit spel is gta 3 diej je doet!! het is een foto van gta3 om aan te tonen dat er een raampje en gta3 zit en een raampje on lcs zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.