kennethdw Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Hoe rijd je nuweer op 1wiel met je moter? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Misschien is het handig om te vermelden waar je Sa op speeld op de PC ps2 of Xbox. Maar op de ps2 doe je gewoon de L3 knop gewoon naar onder en geef tegelijkertijd gas. Of gaa heel hard rijden en rem ineens dan rijd je even op je voorwiel. Bij de PC moet je gewoon het pijltje naar onder indrukken en gas geven te gelijkertijd. Mocht je Sa op de Xbox doen dan weet ik het helaas niet. Reageren
kennethdw Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Heb het op de PC, bedankt voor je antwoord, zal het zo even proberen. Reageren
Marvin... Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Als je op je voorwiel wilt rijden moet je eerst een beetje snelheid maken en dan s en het pijltje naar vooren inhouden, dan moet je als hij op zijn voorwijl staat de s loslaten en de w inhouden, maar wel gewoon het pijlte naar voren inhouden, dan kun je stoppie's maken van méér dan 2 seconden (als je s niet wisselt met de w kun je haast nooit langer dan 2 seconden halen ) Bewerkt: 14 maart 2008 door Marvin... Reageren
K.O. Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Laat me je er aan herinneren dat de controls bij jou heel anders kunnen zijn. Hier worden dingen gezegd over pijltjes naar onder en boven, maar in mijn geval is dit hetzelfde als de WASD toetsen: gassen en remmen (en sturen). Kijk dus bij jouw eigen control stettings hoe het bij jou staat ingesteld. Het kan net zo goed NUM-zoveel zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.