Jump to content

Zal Niko vriendelijk zijn?


Jeffrey122

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb nu eigenlijk de vraag, zal Niko nu vriendelijke dingen doen (niet dat het niet moet, hoe agressiefer hoe leuker) of niet??

Bedankt.. :D

Nieuwe vraag:

Kan je nou misschien is huisen of gebouw(tjes) slopen?? :D Dit moet nou maf zijn als je dit kan..

Of weten jullie dit niet?

Je kan waarschijnlijk wel safehouses kopen, maar geen bedrijven of elk willekeurig gebouw wat jij denk ik bedoelt.

En Niko is volgens een van de laatste previews iemand waar van je gaat houden ook al is hij een echte 'bad-ass' :puh:

Nee hoor. Het is al lang bekend dat GTAIV geen savehouses bevat, maar een automatisch Savingsystem. En misschien moet je de 'nieuwe' vraag va Jeffrey nog eens een keertje lezen...

Er wordt in een preview vermeld dat het mogelijk is om de muurstrips kapot te schieten met wapens. tevens blijven kogels voortaan zitten op de objecten (dus ook gebouwen) als je ze afvuurt.

Of gebouwen ook daadwerkelijk instorten is volgensmij nog niet bekend gemaakt.

Misschien moet je het feitentopic even goed nachecken. Je hebt wel safehousen, en nu dat auto-save systeem voor checkpoints in missies en na missies. Maar die safehousen zijn er nog steeds.

Ik heb deze week een recente preview gelezen die veronderstelde dat deze er niet in zouden zitten. In ieder geval was dat de vraag niet van de topic-opener.

Nou dan heeft die preview het verkeerd denk ik :puh: En ja ik las kopen ipv slopen. Wat je daarover zei klopt, je kan muren helemaal aan gort schieten ingebouwen, maar of ze permanent zo beschadigd blijven is maar de vraag. Anders is heel de stad verrot als je het spel hebt uitgespeeld.

Kan me overigens herrineren dat dit wel met GTA1 kon. Met een tank kon je door alle flats in de stad rijden. Alleen had dat verder geen gevolgen voor de storyline. Mocht je bij GTA4 een gebouw laten instorten, terwijl een van de missies zich in/op of rond dit gebouw afspeeld, dan weet je de crashende gevolgen vanzelf wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb nu eigenlijk de vraag, zal Niko nu vriendelijke dingen doen (niet dat het niet moet, hoe agressiefer hoe leuker) of niet??

Bedankt.. :D

Nieuwe vraag:

Kan je nou misschien is huisen of gebouw(tjes) slopen?? :D Dit moet nou maf zijn als je dit kan..

Of weten jullie dit niet?

ik zou het leuk vinden met een raketwerper een gebouw opblazen maar dat zou een beetje onrealisties zijn

als je alle gebouwen sloopt in liberty city kan het niet allemaal in 123 opgeboud worden

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb nu eigenlijk de vraag, zal Niko nu vriendelijke dingen doen (niet dat het niet moet, hoe agressiefer hoe leuker) of niet??

Bedankt.. :D

Nieuwe vraag:

Kan je nou misschien is huisen of gebouw(tjes) slopen?? :D Dit moet nou maf zijn als je dit kan..

Of weten jullie dit niet?

ik zou het leuk vinden met een raketwerper een gebouw opblazen maar dat zou een beetje onrealisties zijn

als je alle gebouwen sloopt in liberty city kan het niet allemaal in 123 opgeboud worden

Je kan alleen aan de binnenkant van gebouwen veel kapot schieten. Dunne muurtjes kun je doorheen sgieten, en dus ook kapot schieten. En ik neem aan dat je al het interieur dan ook kapot kunt schieten. Weet alleen niet of dat dan altijd zo blijft..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja.. In een hands on- preview van volgende week zal te lezen zijn:

  • dat je door te dubbelklikken met de rechter trigger, oude vrouwtjes kunt helpen met oversteken.
  • dat er een side-missie is, waarbij je voor het wereldnatuurfonds met een collectebus langs de deur moet.
  • dat je bij een van de missies een halve dag lang als kindermeisje op een baby moet passen, inclusief verschonen van luiers en geven van de fles.
  • dat je beloningen krijgt als je rotzooi van de straat oppakt en in een vuilnisbak gooit.

Dit is nog wel onbevestigd ;) , maar Niko is dus inderdaad heel lief.

Dit is sarcastisch, toch?

>>> Door PatrickW: :Y<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...