jeffrey192 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik snap al dat modden wel enz maar met Vice city kon ik die naam van de auto veranderen als je instapt zag je dan die naam staan hoe moet dat met GTa Sa kan iemand mij helpen Bedankt alvast Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik snap al dat modden wel enz maar met Vice city kon ik die naam van de auto veranderen als je instapt zag je dan die naam staan hoe moet dat met GTa Sa kan iemand mij helpen Bedankt alvast Dit doe je via de TXD-Tool. Je kunt hem hier downloaden. Reageren
jeffrey192 Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Hee bedankt he dan kan ik weer lekker verder klote met gta Ty Reageren
jeffrey192 Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 oke maar ik ben nu beetje aan het kijken maar lukt me niet echt beetje groot programman kan je het uitleggen ? of heb je een Turtural . Reageren
K.O. Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Met een TXD-Tool? Moet dat, net als in SA, niet gewoon met een GXT Editor? Hier een kleine uitleg: Download het programma, pak het uit en dubbelklik de exe. Het programma start. Bij File: typ je: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\TEXT\american.gxt Tenzij je je GTA ergens anders geïnstalleerd hebt; en je klikt op Load. Als het goed is zie je nu een hoop meer tekst verschijnen. In de linkerkolom kies je MAIN en in de rechterkolom zoek je naar het voertuig waarvan je de naam wilt wijzigen. Bijvoorbeeld PONY of POLMAV (Police Maverick). De namen spreken wel voor zich. In het onderste vak zie je nu het woord verschijnen dat in beeld komt in het spel. Verander dit en klik op Apply. Edit: Ik zie nu pas je dubbele topic. Ik neem aan dat je er met mijn post en die van Donwell samen wel uit kan komen, niet waar? Bewerkt: 14 maart 2008 door K.O. Reageren
jeffrey192 Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 jah bedankt nu lukt het me Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.