marnixynaitor Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 hoe verander ik de namen van de auto's (uit san andreas) naar namen die ik zelf wil? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) hoe verander ik de namen van de auto's (uit san andreas) naar namen die ik zelf wil? Dat is appart. Twéé keer dezelfde vraag in 1 minuut Je kunt teksten aanpassen via de TXD-Tool. Deze kun je hier downloaden. @Hieronder: Inderdaad... ben de laatste tijd helemaal de weg kwijt Bewerkt: 14 maart 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
Donwell Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Je haalt het door elkaar denk ik, PTC. Met TXD-Workshop kun je enkel TXD-bestanden aanpassen, maar namen aanpassen gaat nog wat anders. Allereerst ben je de GXT Editor nodig. Deze kun je overal plaatsen en openen. Als je het programma draaiende hebt, open je de american.gxt, welke je in je Text-map van je GTA San Andreas hoofdmap kunt vinden. Daarna zoek je naar de naam van de auto, en pas je deze aan in het rechter grote vak. Zodra je hem hebt opgeslagen zijn de namen in GTA San Andreas aangepast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.