benzie Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 !HELP! als ik een mod heb gedownload krijg ik van die tcd en tdf bestanden en dat zou ik niet weten hoe ik die mod moet installeren!!!!!!!!!!!!!! (ik heb gta san andreas mod installer om mods te instaleren) Reageren
Donwell Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Een installer voor mods raad ik sowieso af, aangezien deze vaak een error opleveren. Het beste kun je nog de IMGTool downloaden, het programma waarmee je ook deze bestanden (txd en dff) kunt installeren. Aangezien je, naar mijn weten, nog nooit met deze tool hebt gewerkt, is hier ook nog eens een handleiding. Lees deze aandachtig door, zodat je geen fouten maakt tijdens de installatie. Reageren
benzie Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 !HELP!als ik een mod heb gedownload krijg ik van die tcd en tdf bestanden en dat zou ik niet weten hoe ik die mod moet installeren!!!!!!!!!!!!!! (ik heb gta san andreas mod installer om mods te instaleren) ohh oke ik zal ´t proberen Reageren
benzie Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 wie kan mij effe helpen????? ik snap helemaal net niets van handling.cfg ik wil graag mijn golfcarretje snel laten racen zoals op youtube staat zonder in de fik te vliegen:p dus wie kan me helpen?? alsvast bedankt:) Reageren
Jozz Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Er staat in de handling.cfg een uitleg van afkortingen in het bestand zelf, je zou even moeten zoeken hoe de afkorting is van snelheid in t engels, voorderest kan je wel iets met die cijfers veranderen maar ik zou het eerst aan iemand vragen hoe je het het beste kan doen veranderen (ik ben er dus niet goed in ) Reageren
benzie Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 oh oke ik zal verder zoeken maar als je het weet of een link weet meld het dan graag m.v.g. benzie Reageren
K.O. Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 oh oke ik zal verder zoeken maar als je het weet of een link weet meld het dan graag m.v.g. benzie Twee links had je kunnen vinden in de Master Tutorial List. Namelijk deze en deze. Die laatste is denk ik het meest volledig. Het is een kwestie van weten welk getalletje je moet verhogen, dat is eigenlijk alles. Er is niks moeilijks aan, kijk de links maar even door. Veel succes in ieder geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.