Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een vraag ik heb een savegame gedownload en alles wat ik van savegames download werkt niet, ik heb hem van mn gecrashte overgezet en die werkt ook al niet, PLEASE HELP ik moet het echt weten

Geplaatst:

Als al de savegames (V1, V2 of gemod) die je download niet werken dan is er een fout in je 'main.scm' en/of 'script.img'. Als deze bestanden afwijken van de versie van de savegame die je speelt werkt de savegame niet. Om deze weer te laten werken zul je nieuwe files moeten downloaden. Dit vereist weinig werk, en er zitten geen risico's aan verbonden. Ik heb beide versies geüpload:

V1 files

V2 files

Kies de versie die je wilt downloaden (maakt op zich weinig uit). Kies een plaats om hem ergens op te slaan, slimste is het Bureaublad. Eenmaal gedownload pak je het .rar-bestand uit met het programma WinRAR. Als je hem hebt uitgepakt staan er 2 bestanden in de map. De bestanden heten 'main.scm' en 'script.img'. Kopieer deze bestanden door er op te gaan staan en Ctrl + C te drukken, of er rechts op te klikken en 'Kopiëren' te kiezen. Ga naar je GTA San Andreas map. Dubbelklik op de map 'data', en daarna op de map 'script'. Hierin staan ook de bestanden 'main.scm' en 'script.img'. Selecteer beide en druk op Ctrl + V, hiermee plak je de andere bestanden. Windows zal vragen of je de bestanden wilt overschrijven, kies voor 'Ja op alles', als je 'Ja' kiest zal Windows het nog een keer vragen voor het andere bestand, kies dan weer 'Ja'. Je zult nu de originele versie hebben (V1 of V2).

Veel succes :)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt alleen savegames van de betreffende versie afspelen, met V1 kan je niet V2 spelen, en andersom ook niet. Je moet dus weten van wat voor versie savegames je download.

Edit: het kan wel, maar dat is redelijk wat werk. Meer info hier.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

ik wil er toch weer op terug komen, de saves werken wel maar na een bepaalde tijd blijft het spel gewoon hangen en gaat niet verder, ik snap niks van al die zooi dus moet ik het wel wéér vragen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...