yvea0 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Heey iedereen:D ik luister nu radio 538, en ik hoorde net het liedje wiebelen van aka the junkies, en daarna begon het lied Stuk maar Stuk begon op dezelfde beat als wiebelen en veranderde al snel weer in het originele lied. maar mijn vraag is, met welk programma kan je dit? ik hoor dit wel vaker, en ik vraag me altijd af hoe ze dat doen.. miss leg ik het nu een beetje vaag uit.. als jullie het niet snappen zal ik het overnieuw typen Groetjes Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Heey iedereen:Dik luister nu radio 538, en ik hoorde net het liedje wiebelen van aka the junkies, en daarna begon het lied Stuk maar Stuk begon op dezelfde beat als wiebelen en veranderde al snel weer in het originele lied. maar mijn vraag is, met welk programma kan je dit? ik hoor dit wel vaker, en ik vraag me altijd af hoe ze dat doen.. miss leg ik het nu een beetje vaag uit.. als jullie het niet snappen zal ik het overnieuw typen Groetjes Ja ik snap het ja. Ze doen dit denk ik met een DJ set. Ik heb wel eens gehoord dat het ook met een progamma kan maar dat kost allemaal geld. (die ik gevonden heb dan he) Mischien moet je bij www.google.nl intypen: Mix progamma . Succes verder met het zoeken! Reageren
Jorair Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik ken er een goed programma voor waarmee je dat effect kan bereiken. Het heet Virtual DJ. Reageren
DJRobin Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Dat heet beatmatchen. Dat kan met Virtual DJ het is niet zo moeilijk, je moet de liedjes op dezelfde snelheid afspelen. Bijvoorbeeld de ene is 150 bpm en de anders 160 dan moet je de eerste versnellen naar 160. En dan moet je het nog proberen het gelijk te laten lopen. Als je meer vragen hebt pm ofzo :]. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.