Jump to content

gta sa error na mod te instaleren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb vorige week die flitspaal vanop deze site gedownload. ik instaleer dat en als ik sa laad valt sa helemaal uit als het laadbalk half is.

ik denk: geen probleem ik uninstaleer sa (doe ik vaak als ik een foute error moet verwijderen)

ik instaleer sa terug en toch valt mijn spel nog altijd uit.

een vriend van mij heeft die mod ook geinstaleerd en had juist het zelvde probleem.

wat kan ik hier aan doen?

Bewerkt: door bartos01
Geplaatst:
ik heb vorige week die flitspaal vanop deze site gedownload. ik instaleer dat en als ik sa laad valt sa helemaal uit als het laadbalk half is.

ik denk: geen probleem ik uninstaleer sa (doe ik vaak als ik een foute error moet verwijderen)

een vriend van mij heeft die mod ook geinstaleerd en had juist het zelvde probleem.

Je zal dan wel de verkeerde versie hebben. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken :)

Geplaatst:

Je zal dan wel de verkeerde versie hebben. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken :)

ik heb al downgrade naar v1 en ik zei het juist: na het heropnieuw instaleren van sa zonder mods had ik juist het zelvde probleem

Geplaatst:

Instaleer je ze met een installer? Als je dat doet raad ik je dit af, want deze werken niet goed. Ik raad je een ander programma aan. Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Geplaatst:
Instaleer je ze met een installer? Als je dat doet raad ik je dit af, want deze werken niet goed. Ik raad je een ander programma aan. Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

ik doe het met imgtool maar dat is het probleem niet. ik kan het spel zonder mods niet meer opstarten. ik heb het spel gedeinstaleerd en zonder mods kan ik nu nog altijd niet meer opstarten na ik die flitspaal heb geinstaleeer

Geplaatst:

Aangezien er één map is die eigenlijk niet veranderd bij een deïnstallatie, 'GTA San Andreas User Files', raad ik je aan het bestand 'gta_sa.set' te verwijderen. Dit bestand bevat al je opties, als de controls, audio-instellingen en alles wat je ook maar onder het item 'Options' vindt in het pauzemenu. Het bestandje 'gta_sa.set' vind je in de map 'GTA San Andreas User Files', welke je weer vindt in de map 'Mijn Documenten'. Als je het bestand hebt verwijderd staan al je instellingen weer op standaard, en het wil wel eens de oplossing bij sommige problemen zijn.

Geplaatst:

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

ja ok maar ik wil gewoon nu een nieuwe gta3.img file hebben jullie die?

want ik heb geen zin om alles opnieuw te installlerenjuist[/font]

Geplaatst: (bewerkt)

De gta3.img kunnen we je niet geven. Hij is te groot voor onze bijlagen, en andere upload sites. Je kan GTA SA het beste eens opnieuw instaleren. Dan is alles weer schoon en is je SA ongemod... ;)

EDIT@Hieronder: Ik bedoelde het tegen shooter666.. :puh:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...