Jump to content

Burglary

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lukt me niet om veel te stelen binnen de tijd. In een huis staan meestal maar een paar dingetjes die niet zo heel erg veel waard zijn. Is er een locatie waar wel veel te stelen valt?

Geplaatst:

In Ganton, LS staan veel lage huizen bij elkaar. Daar is Burglary makkelijk om te doen omdat je gewoon je kar op een punt kan neerzetten en alle huizen kan gaan leeghalen

Geplaatst:

Je zult het meerdere keren moeten doen om $10,000 aan spullen te stelen.

Het telt niet mee voor het 100% uitspelen dus het hoeft niet perse als het niet lukt.

Geplaatst: (bewerkt)
Het lukt me niet om veel te stelen binnen de tijd. In een huis staan meestal maar een paar dingetjes die niet zo heel erg veel waard zijn. Is er een locatie waar wel veel te stelen valt?

Je kan het beste in Mullholland gaan proberen. Hier staan villa's, en aan dat woord zie je al dat daar dure spullen zullen staan.. :7 De huizen liggen niet zo ver van elkaar en is binnen de tijd redelijk te halen. Ik heb een kaartje gemaakt van het gebied.. ^_^

sanandreasradarkopieff8.gif

Een andere goede plaats zijn de flatten in East Los Santos. Hier staan circa 10 flatten naast elkaar waar je makkelijk in en uit kunt gaan. Óok hier heb ik even een kaartje gemaakt.. ^_^

sanandreasradareg9.gif

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Daar ben ik het niet mee eens, ..::GhostRider::.. , aangezien je IMO beter in Ganton kunt blijven.

Blijf in Grove Street, en zet de Boxville in het midden van de weg, aan de andere kant van Grove Street. Daar staan aan beide kanten huizen, wat belangrijk is voor mijn "theorie" :puh:. Ga een huis binnen, en loop niet rustig maar ren gewoon. Als je het snel doet, ben je lang voordat de 10 seconden voorbij zijn, weer buiten. Dus niet rustig lopen ofzo, gewoon rennen... Steel iets, loop terug naar de boxville, plaats het in de boxville, en loop naar de kant van de weg. Steel daar weer iets, en loop weer terug naar de Boxville, plaats het weer daarin. Ga vervolgens weer naar het eerste huis, en doe hetzelfde, daarna weer naar het tweede, en ga zo door. Zo kan je makkelijk meer dan $10.000 in één nacht doen, hoor! Dus: zorg dat er aan weerszijden een huis is, zet daar je Boxville neer, ga het ene huis binnen, ren naar het object toe, ga ermee naar de boxville, ga naar de andere kant het huis in, doe daar hetzelfde, etcetera. Succes! 8)

• 2 weken later...
Geplaatst:
Daar ben ik het niet mee eens, ..::GhostRider::.. , aangezien je IMO beter in Ganton kunt blijven.

Blijf in Grove Street, en zet de Boxville in het midden van de weg, aan de andere kant van Grove Street. Daar staan aan beide kanten huizen, wat belangrijk is voor mijn "theorie" :puh:. Ga een huis binnen, en loop niet rustig maar ren gewoon. Als je het snel doet, ben je lang voordat de 10 seconden voorbij zijn, weer buiten. Dus niet rustig lopen ofzo, gewoon rennen... Steel iets, loop terug naar de boxville, plaats het in de boxville, en loop naar de kant van de weg. Steel daar weer iets, en loop weer terug naar de Boxville, plaats het weer daarin. Ga vervolgens weer naar het eerste huis, en doe hetzelfde, daarna weer naar het tweede, en ga zo door. Zo kan je makkelijk meer dan $10.000 in één nacht doen, hoor! Dus: zorg dat er aan weerszijden een huis is, zet daar je Boxville neer, ga het ene huis binnen, ren naar het object toe, ga ermee naar de boxville, ga naar de andere kant het huis in, doe daar hetzelfde, etcetera. Succes! 8)

kheb ook ergens gelezen dat je gwn het eerste huis helemaal kan leegroven en dan het tweede huis en om een of andere magische reden is het eerste huis dan weer boordevol spulletjes :puh:

Geplaatst:

als je xjvsnaj of ofviac (dan blijft de tijd op 00.00 en 21.00 staan). intypt dan staat de burglary-tijd stil,zo kun je in alle rust inbreken en veel meenemen zonder op de tijd te letten! :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

En als je nou zonder cheats speelt 8)

En nog een tip voor politie: Als je de timer ziet gaan wanneer de politie komt omdat je ontdekt bent, kun je misschien nog snel een tv meenemen, en binnen de tijd, dan heb je geen politie en toch een tv. En nog een tip: Doe waar twee huizen naast mekaar staan, dan van de één naar de ander, want er 'spawnen' dan weer nieuwe spullen, en het scheelt ontieglijk veel tijd voor reizen enzo.

Geplaatst: (bewerkt)
En nog een tip voor politie: Als je de timer ziet gaan wanneer de politie komt omdat je ontdekt bent, kun je misschien nog snel een tv meenemen, en binnen de tijd, dan heb je geen politie en toch een tv.

Dat lijkt me logisch ^_^ . Nog 1 tip: Blijf Rustig en neem een Silenced gun, Zoom in en je loopt best snel ^_^ Je kan ook nog eerst de gene doodschieten, en daarna een anders, met de Slienced gun ;)

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...