jordygrunn Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ik heb een vraag, namenlijk: Hoe zet ik een savegame op de ps2 ? ik heb memory card maar mijn ps2 is NIET OMGEBOUWD! en ik ben van plan dat NIET te doen dus is er een manier hoe je het wel kan? usb ofzo? Alvast bedankt MVG Jordy Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Wat er precies allemaal bij een ombouw van een PS2 komt kijken weet ik niet, maar ik weet wel dat het mogelijk is. ASPHALT heeft hiervoor (samen met _KoE_Mzungu) eens een topic over gemaakt. Hierin staat allemaal info over de verschillende versies (ook bij de PS2 heb je blijkbaar versies) en natuurlijk het up- en downloaden ervan. Ik raad je dus aan daar eens een kijkje te nemen. Reageren
jordygrunn Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 hmm kan het alleeen met action play artmax ofzo? via die cd? Reageren
guusje Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 hoi, ik heb sa ook op de ps2 en heb hem ook niet opgebouwd. ik heb een tijdje geleden ook een copy gemaakt van mijn save-game voor iemand anders. dus als je iemand kent die ook sa voor de ps2 heeft kun je een copy maken van zijn memorycard en die naar die van jou copyeren. even by the way, als je een copy maakt moet je wel even kijken of die van een ander persoon wel hetzelfde spel is. want als iemand een spel hebt die hij gekocht heeft toen hij net uit was, dan heeft die persoon de hot cofee mod en dan kan je die niet afspelen. dus daar moet je even mee opletten. maar veel succes groetjes Guusje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.