Jump to content

GTAIII


Basssss

Recommended Posts

Nadat ik Vice City en San Andreas heb uitgespeelt vond ik het een idee om GTAIII ook te kopen, is dat het nog waard?

Wat is er leuk aan? ^_^

GTA3 vind ik zeker het kopen nog waard ook al is de game al redelijk oud, voor zo'n tien euro heb je een goede game waar je waarschijnlijk nog veel plezier aan kan beleven. Wat er leuk aan is is dat dit natuurlijk een GTA game is, met veel humor, fijne missies, kortom een topper.

Wel kan het zijn dat nu je VC en SA hebt uitgespeeld je deze game wat minder gaat vinden omdat je hier minder in kan, en dat het wat slechtere graphics heeft als de andere 2 spellen. Ook moet je deze game niet kopen als je niet van een donkere sfeer houdt.

Als ik jou was zou ik deze game gewoon kopen, en als het dan tegenvalt ben je toch niet zo veel geld kwijt!

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik heb Libery City in San Andreas altijd heel interresant gevonden. Dus ik wou graag heel de stad eens zien, in plaats van alleen Marco's Bistro. :Y

ik heb eers ook san andreas en vice gehad

en ik vind gta3 de moeite waard

en je kent dan meer van de verhaallijn

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is, ondanks dat de mogelijkheden beperkter zijn dan in VC en SA, zeker het kopen waard. De missies zijn van goed niveau en hebben een flinke uitdaging. De missies variëren tot mensen omleggen, tot verschillende tijdraces. Je leert verschillende mensen kennen, die je waarschijnlijk ook bent tegengekomen in eerdere GTA's die je hebt gespeeld, zoals Catalina of Phil Cassidy.

Er zijn uiteraard ook enkele nadelen in het spel, en dat zijn dat vrijwel alle gangs, op The Yakuza na, je in het eind van het spel zullen haten. Dit is in de verloop van missies soms erg irritant. Maar ook dat zorgt uiteraard weer voor uitdaging, en dus misschien ook weer positief te bekijken.

Al met al een zeer aan te raden game, kijk voor meer informatie ook op WikiGTA. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...