Venzio Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Hallo ik ben bezig voor mijn vader een werkje voor zijn werk ( Philiphs ) en ik wil iets opnemen wat gelijk .gif is of een converter naar .gif want ik neem op met Hycam 2 en daarna save ik hem = .avi en het moet .gif zijn heel erg bedankt namens mij en m'n vader als je kan antwoorden. Venzio Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik heb even op google gezocht en je kunt hiervoor waarschijnlijk; deze, deze of deze link gebruiken. Hoe het werkt weet ik niet, maar dat wijst zichzelf vast en zeker wel. Succes! Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Je kan het geloof ik ook met 'Windows movie maker' van een .avi bestand naar een .gif bestand maken. Probeer maar eens. Ik zelf gerbuik ook hypercam 2 Bewerkt: 14 maart 2008 door Joriz niet bijdragende bijlage verwijderd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.