Jump to content

liberty city


js007

Recommended Posts

iedereen weet nu wel dat liberty city ongebruikt is in san andreas

maar op wikigta staat er dat er mischien andere diengen waren mee gepland

dat kun je linken aan een paar andere intrieuren die niet in gebruik zijn

als liberty city een grote rol had gespeelt in san andreas had je dan moeten het verhaal daar de basis van het spel moets leren ( vechten, eten )

en ook een paar missie . Die andere intrieurs kunnen dan in liberty city hebben gezeten zoals die ammu nation met 2 verdiepingen en een paar 24-7 en niet dat modern save hous te vergeten ( modern en liberty city zijn goed met elkaar te linken )

wat denken jullie erover

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • js007

    12

  • ~Lance Vance

    6

  • MartyCeha

    6

  • Bling

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

iedereen weet nu wel dat liberty city ongebruikt is in san andreas

maar op wikigta staat er dat er mischien andere diengen waren mee gepland

dat kun je linken aan een paar andere intrieuren die niet in gebruik zijn

als liberty city een grote rol had gespeelt in san andreas had je dan moeten het verhaal daar de basis van het spel moets leren ( vechten, eten )

en ook een paar missie . Die andere intrieurs kunnen dan in liberty city hebben gezeten zoals die ammu nation met 2 verdiepingen en een paar 24-7 en niet dat modern save hous te vergeten ( modern en liberty city zijn goed met elkaar te linken )

wat denken jullie erover

Ik vind het op zich best een goede theorie. Vandaar dat bijna heel Portland in SA zit. Tijdens het maken ervan zal wel bedacht zijn dat ze het toch maar laten ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

iedereen weet nu wel dat liberty city ongebruikt is in san andreas

maar op wikigta staat er dat er mischien andere diengen waren mee gepland

dat kun je linken aan een paar andere intrieuren die niet in gebruik zijn

als liberty city een grote rol had gespeelt in san andreas had je dan moeten het verhaal daar de basis van het spel moets leren ( vechten, eten )

en ook een paar missie . Die andere intrieurs kunnen dan in liberty city hebben gezeten zoals die ammu nation met 2 verdiepingen en een paar 24-7 en niet dat modern save hous te vergeten ( modern en liberty city zijn goed met elkaar te linken )

wat denken jullie erover

Ik vind het op zich best een goede theorie. Vandaar dat bijna heel Portland in SA zit. Tijdens het maken ervan zal wel bedacht zijn dat ze het toch maar laten ofzo.

ze zullen zeker ook als het zo zou geweest zijn de rest van liberty city hebben geboud maar ze zallen dat niet meer zien zitten

die hemel waar liberty city zich in bevind E daar zijn er wel veel dingen te vinden vb: een stuk van san fierro , dat kun je bekijken zoals een ( dumpplaats waar de makers alles hebben gelaten , de meeste dingen in hemel E zijn ook niet te berijken )

en nog een dingetje die vice city arena is daar ook ergens, het kan dat ze een stukkje van vice in san andreas zouden gemaakt hebben

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

iedereen weet nu wel dat liberty city ongebruikt is in san andreas

Het is niet helemaal ongebruikt, het word gebruikt voor de missie Saint Mark's Bistro en in The Introduction.

Bekijk

om het solide gedeelte van Liberty City te bewonderen, hij gebruikt wel de Kangaroo cheat!

the introduction is voor het spel gemaakt en je kan niet tot aan sex club 7 lopen

bij de missie saint mark's bistro gebruik je het wel

maar wat ik ook bedoel is dat er daar mensen rondlopen en auto's rijden ,...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is er een Mod die dat allemaal fixt..? ;)

ik heb daar al een filmpje van gezien op google video

het is wel mooi alles was solide maar er waren wel geen pets

er is wel nog iets als san andreas united

die mod lukt wel niet bij mijn san andreas

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in gewoon SA wel tot Sex Club 7 lopen (met de LC solid mod), maar alleen zit het vol met gaten en de textures zijn vreselijk ongedetailleerd. Dus voor The Introduction moeten ze wel iets anders hebben gebruikt dan dat interior hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf denk ik niet dat er ooit plannen zijn geweest om CJ de volledige toegang tot Liberty City te verlenen, noch tot enkel Portland. Er is feitelijk maar een vierde deel van Portland in SA nagebouwd, waarvan het grootste gedeelte heel ongedetailleerd is. Voor mij is dit genoeg duidelijkheid dat dit gedeelte enkel bedoeld is ter aanvulling van de achtergrond, welke je te zien krijgt in de cutscene van de missie Saint Mark's Bistro.

Bovendien, als ze met dat gedeelte nog meer plannen zouden hebben, dan hadden ze dat hele stuk wel solid gelaten. Van het kleine stuk van Portland dat in San Andreas verwerkt zit, is slechts een heel klein gedeelte solid. Alleen de plek waarin je in de cutscene auto's ziet rijden en mensen ziet lopen, is solid. Het overige gedeelte dat solid is, is het Saint Mark's Bistro gebouw (+ achterplaats) waar de missie zich afspeelt.

Zie hieronder nog een kaartje van Portland, met daarin aangegeven wat nagemaakt is (rood omcirceld) en hetgene wat solid is (blauw omcircelde).

gtaiiiplattegronddu9.jpg

Dit is voor mij te klein om doen te geloven dat Rockstar plannen heeft gehad om heel Portland, laat staan heel Liberty City, in GTA: San Andreas te verwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal best logisch klinken die theorie. Ik bedoel dat ze in een heel vroeg staduim gestopt waren ermee.

En nog even een kleine correctie op Bling:

post-45043-1205576769.jpg

Zo ver is LC gemaakt (ik weet het niet zeker, maar i.i.g. tot aan Sex Club 7, en dat Triad pakhuis in aziatische stijl staat er ook).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal best logisch klinken die theorie. Ik bedoel dat ze in een heel vroeg staduim gestopt waren ermee.

En nog even een kleine correctie op Bling:

post-45043-1205576769.jpg

Zo ver is LC gemaakt (ik weet het niet zeker, maar i.i.g. tot aan Sex Club 7, en dat Triad pakhuis in aziatische stijl staat er ook).

ik was dat ook net aan het typen :Y ( intenet viel uit :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Feit blijft dat het unsolid-gedeelte erg ongedetailleerd is, maar dit in de cutscene van de missie Saint Mark's Bistro niet opvalt. Daarom blijf ik vermoeden, dat dit enkel als achtergrond/decorstuk bedoeld is. Denk bijvoorbeeld aan Ghost Town, die ook uit een groter gedeelte dan alleen de LCS Bank bestond.

Maar ja, plannen kunnen er natuurlijk altijd geweest zijn; dat geldt voor alles. We zullen er alleen nooit achterkomen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zouden er missies in Liberty City geweest zijn? CJ kwam daar juist net vandaan, ik zie niet in waarom ie weer terug zou gaan. Dan zou ie dus voor de tweede keer Grove Street snitchen.

Ik denk dat dat gedeelte idd alleen gemaakt is voor St Mark's Bistro. Ik heb zelf ook LC helemaal doorzocht in GTA SA, en de kwaliteit is idd te laag voor woorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Missies in het begin van het spel denk ik eerder. Wie weet waren de plannen ook wel om de missie Saint Mark's Bistro uit te breiden, met een achtervolging door de straten van Portland ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...