Jump to content

liberty city


js007

Recommended Posts

Missies in het begin van het spel denk ik eerder. Wie weet waren de plannen ook wel om de missie Saint Mark's Bistro uit te breiden, met een achtervolging door de straten van Portland ofzo.

in die missie staat er een auto op die achterplaats die gesloten is en er is niet eens een afrit

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • js007

    12

  • ~Lance Vance

    6

  • MartyCeha

    6

  • Bling

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jullie kijken teveel naar wat het nu is en niet naar wat het had kunnen zijn. Want natuurlijk maken ze daar geen af/oprit als de plannen zijn geschrapt.

en in de missie is het ook niet de bedoeling dat je in liberty city kan rondlopen

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger ook niet, tenzij jij een verklaring hebt van Rockstar dat het wel zo was

heb jij een veklaring waarom er in vice city een aire basis is weggelaten ( ik ook niet )

dus ook voor dit niet :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie kijken teveel naar wat het nu is en niet naar wat het had kunnen zijn.

Maar dat is gewoon logisch. Je kunt wel kijken naar iets dat er niet is, maar in dat geval kun je overal wel een verhaal achter verzinnen. Er zit een ongebruikt interieur van Vice City in het spel. Waarvoor dient die? Zouden ze van plan geweest zijn om Vice City in het spel te verwerken? Dat lijkt me niet, maar dat had met diezelfde theorie wel gekund.

Maar ook al zou zo'n idee wel bestaan hebben, dan nog is dat schrappen niets vreemds geweest. Er komen duizenden ideeën langs, waarvan uiteindelijk maar een zeer klein gedeelte uitgewerkt wordt. Wanneer je het spel bijvoorbeeld speelt doe je precies hetzelfde.

Voorbeeld:

- Je besluit om met een Sabre naar San Fierro te rijden.

- Onderweg kom je een Infernus tegen, die je kaapt en de weg daarmee gaat vervolgen.

- Toevallig rijd je langs het vliegveld en bedenk je je dat het nog handiger zal zijn om met een Shamal naar San Fierro te vliegen.

- In de lucht krijg je opeens een ander idee: je wilt naar de Babel Tower in Los Santos vliegen!

- Uiteindelijk sta je met je Shamal op de Babel Tower in Los Santos, in plaats van met een Sabre in San Fierro te staan.

Ook hier schrap je telkens je eigen ideeën, wat van tevoren niet te voorspellen en na het spelen door anderen niet te achterhalen valt.

Kortom: over iets als dit (of ze Liberty City verder wilden uitwerken) kan eindeloos gediscussieerd worden, omdat het voor ons gewoonweg niet te achterhalen valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger ook niet, tenzij jij een verklaring hebt van Rockstar dat het wel zo was

heb jij een veklaring waarom er in vice city een aire basis is weggelaten ( ik ook niet )

dus ook voor dit niet :Y

Dat is anders, die basis is er en is niet gebruikt, daarom weten we dat Rockstar er wat mee van plan was.

Bij Liberty City dat anders. Het is gebruikt voor Saint Mark's Bistro, en tenzij er bewijzen gevonden worden, voor niets anders.

Als de misse Saint Mark's Bistro er niet geweest was en LC zat er nog in, dan had je een punt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger ook niet, tenzij jij een verklaring hebt van Rockstar dat het wel zo was

heb jij een veklaring waarom er in vice city een aire basis is weggelaten ( ik ook niet )

dus ook voor dit niet :Y

Dat is anders, die basis is er en is niet gebruikt, daarom weten we dat Rockstar er wat mee van plan was.

Bij Liberty City dat anders. Het is gebruikt voor Saint Mark's Bistro, en tenzij er bewijzen gevonden worden, voor niets anders.

Als de misse Saint Mark's Bistro er niet geweest was en LC zat er nog in, dan had je een punt.

maar in vice is dat afgebroken ( in een later stadium ) wegens het overlijden van een voisactor

die ging een groote rol spelen in vice

kijk naar die biker winkel , je moest daar mischien voor een missie van die priester een bikerpak gaan halen

en dan de luchthaven ( terminal 2, denk ik ) die kreeg ook een grotere rol in vice

maar we weten niet welke

kan je vergelijken met die liberty city kwestie

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger ook niet, tenzij jij een verklaring hebt van Rockstar dat het wel zo was

heb jij een veklaring waarom er in vice city een aire basis is weggelaten ( ik ook niet )

dus ook voor dit niet :Y

Dat is anders, die basis is er en is niet gebruikt, daarom weten we dat Rockstar er wat mee van plan was.

Bij Liberty City dat anders. Het is gebruikt voor Saint Mark's Bistro, en tenzij er bewijzen gevonden worden, voor niets anders.

Als de misse Saint Mark's Bistro er niet geweest was en LC zat er nog in, dan had je een punt.

maar in vice is dat afgebroken ( in een later stadium ) wegens het overlijden van een voisactor

die ging een groote rol spelen in vice

kijk naar die biker winkel , je moest daar mischien voor een missie van die priester een bikerpak gaan halen

en dan de luchthaven ( terminal 2, denk ik ) die kreeg ook een grotere rol in vice

maar we weten niet welke

kan je vergelijken met die liberty city kwestie

Nee dat kan je niet vergelijken want Liberty City heeft een functie in GTA SA, en al die dingen die jij opnoemt hebben geen functie in GTA VC

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger ook niet, tenzij jij een verklaring hebt van Rockstar dat het wel zo was

heb jij een veklaring waarom er in vice city een aire basis is weggelaten ( ik ook niet )

dus ook voor dit niet :Y

Dat is anders, die basis is er en is niet gebruikt, daarom weten we dat Rockstar er wat mee van plan was.

Bij Liberty City dat anders. Het is gebruikt voor Saint Mark's Bistro, en tenzij er bewijzen gevonden worden, voor niets anders.

Als de misse Saint Mark's Bistro er niet geweest was en LC zat er nog in, dan had je een punt.

maar in vice is dat afgebroken ( in een later stadium ) wegens het overlijden van een voisactor

die ging een groote rol spelen in vice

kijk naar die biker winkel , je moest daar mischien voor een missie van die priester een bikerpak gaan halen

en dan de luchthaven ( terminal 2, denk ik ) die kreeg ook een grotere rol in vice

maar we weten niet welke

kan je vergelijken met die liberty city kwestie

Nee dat kan je niet vergelijken want Liberty City heeft een functie in GTA SA, en al die dingen die jij opnoemt hebben geen functie in GTA VC

dat is allemaal het gevolg van het overlijden van die priester ( vois actor )

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en dus? Pastor Richards is voor het grootste gedeelte uit de game gehaald, zonder flarden achter te laten zoals missies ofzo. Ik zie niet in wat daar vreemd aan is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en dus? Pastor Richards is voor het grootste gedeelte uit de game gehaald, zonder flarden achter te laten zoals missies ofzo. Ik zie niet in wat daar vreemd aan is.

straks kunnen ze dit topic nog in vice city general zetten :puh:

er zijn wel nog flarden

gost tower

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...