Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

Ik was bezig met een sig in photosho waar ik heel tevreden over was en heb allerlei stappen gedaan die ik nu echt niet meer zou weten. Toen ging ik naar Blending Options, en kwam er een melding over iets van een update, ik klikte 'nee', omdat ik dacht dat het over een ander programma ging. Maar toen sloot photoshop af en was ik mijn sig weg. Weet iemand hoe ik hem terughaal?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet het niet zeker, maar als je hem voor de afsluiting niet opgeslagen hebt ben je hem denk ik kwijt. Als je hem echt kwijt bent kun je hem niet meer terughalen.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:
ik vrees dat wij helaas niets meer voor jouw kunnen doen zoals donald al zei. of er moet een autosave bij zitten.

Zit er niet op PS.

Geplaatst:

Ik heb Norton Goback, dat slaat alles wat je delete, wat per ongeluk gedelete wordt en andere dingen 24 uur lang op, en daarna worden ze definitief verwijderd. Helaas moet je dat dan wel al geïnstalleerd hebben. Misschien iets voor de volgende keer.

Geplaatst:

Uit ervaring weet ik dat er nooit vaak van zulke meldingen zijn met Photoshop, dus de volgende zou ik gewoon wat beter lezen, dat helpt vaak ook al. Een melding waarin je Photoshop direct moet afsluiten, zonder dat je het bestand niet kan opslaan is er volgensmij uberhaupt niet. Zo'n programma waar MartyCeha het over had is altijd handig in noodgevallen, maar hopelijk hoeft het in het vervolg niet zo ver te komen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...