Bierbuikje Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Hey, ik speel SA maar door Direct X doet het het niet meer. Dat komt doordat hier staat: Dat ddraw.dll en ddrawex.dll ontbreken. Nu is mijn vraag: in welke map wordt directx geinstalleerd? Zodat ik ze kan toevoegen want installeren helpt niet. Alvast bedankt: BB Reageren
ikt Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Als er iets mis is met je DirectX kun je gewoon je DVD van een spel dat DirectX9.0c gebruikt in je computer stoppen. Ergens in het menu staat dat je DirectX kunt instaleren, doe dat. Je kunt ook de meest up-to-date DirectX halen van Microsoft. Klik dan hier: Klik Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 dat helpt niet. iemand anders die weet in welke map directx geinstalleerd is? Reageren
K.O. Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Al deze dynamic link library bestanden (dll) kun je vinden in %windir%/system32/, dus in de meeste gevallen: C:/WINDOWS/system32/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.