Bierbuikje Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Wat gaan we proberen? We gaan cheaten! ---------------------------------- - Hoe te cheaten op Pinball? - ---------------------------------- Start Pinball op en start een nieuw spel. 1.0---Tik in: "hidden test" (zonder "" met spatie!) ---1.1---Tik in erna: "R" (zonder "") om je rank te stijgen! ------1.11-------------"H" (zonder "") voor 1.000.000.000 punten. ---1.2---Houd de muis ingedrukt zodat de bal jouw muis achterna vliegt. ------------------------------------ - Hoe te cheaten op FreeCell? - ------------------------------------ Start FreeCell op en start een nieuw spel. 1.0---Houd ingedrukt: shift + Ctrl + F10 en nu krijg je een menu dat voor zichzelf spreekt. ---1.1---verplaats een kaart (maakt niet uit waarheen) ------1.11---Nu heb je gewonnen en heb je de keus voor een nieuw spel ---------1.111---Tik in: "-1"(zonder "") en je hebt alle kaart op volgorde geschikt. ----------------------------------------- - Hoe te cheaten op Mijnenveger? - ----------------------------------------- Start Mijnenveger op en start een nieuw spel. 1.0---Tik in: "xyzzy" (zonder "") ---1.1---Nu hou je de shift toets ingedrukt totdat er in de linkerbovenhoek van je scherm een witte pixel verschijnt. ------1.11---Nu ga je met de muis over de vakjes en als de pixel verdwijnt dan ligt daar een mijn. Dat was het:D Graag gedaan! Reageren
joppie Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Nou, werkt prima met Pinball! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Jammer werkt de mijnenvegertruc niet op Windows Vista... Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Die van pinball wist ik al, maar de rest niet. Ik zal ze eens uitproberen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik ga dit gelijk proberen. Reageren
FerryN Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Lol, deze codes kende ik al, maar die van mijnveger werkt niet? Waar staat die witte pixel, bovenin je scherm, of bovinin de mijnveger-venster? Heb XP. Greetz Bewerkt: 15 maart 2008 door FerryN Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Werkt dit ook voor Vista? Het zal wel niet want wat werkt er wel op Vista ? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 waarsschijnlijk niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.