GTA-The-Best Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Zie me andre topcs ik heb al antwoord bedankt Bewerkt: 17 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren
Donwell Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) De Noobmode bevat een aantal foutjes, ik heb het idee dat Zero's RC Shop ook weer zo'n foutje is. Is waarschijnlijk niets aan te doen, of je moet de (inmiddels in-actieve) makers contacteren, zodat zij je misschien op weg kunnen helpen. Aangezien je gewoon de Noobmode kunt afspelen, neem ik aan dat je V2 juist hebt gepatched, dus dan zou SAPM ook gewoon moeten werken. Is het misschien mogelijk dat je wat bent vergeten? Er horen 4 bestanden in te staan. Edit Nog even over jou probleem wat je in je edit zet; Ga in een topic naar 'Opties' en kies in dat lijstje uit 'Standaard'. Bewerkt: 15 maart 2008 door Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.