GTA Monster Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Hallo, ik heb een soort van vage pixels op mijn scherm. Dus ik dacht van, laat ik maar de juiste schermresolutie zoeken. Dat deed ik. Had ik bijna de juiste springt mijn scherm op zwart. FF reboot doen, niks help, reboot, Laatste bekende config., werkt ook niet. Veilige modus. HEEFT OOK GEEN EFFECT!. Ik begin er nu een beetje ziek van te worden. Kan iemand zo snel mogelijk een oplossing geven! Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Misschien is het handig om aan te geven welke videokaart je hebt. Dit kun je opzoeken met de volgende truc: Ga naar start, ga naar uitvoeren, en typ DXDiag in. Voor Vista kun je het gewoon in de zoekbalk bij start invullen en vervolgens op enter te drukken. Dan kun je bij beeldscherm/monitor/beeld zien welke videokaart je hebt. Met deze informatie kunnen we namelijk achterhalen of deze monitor wel kan werken met de resolutie (ook wel handig om dat ook te vermelden...) Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Misschien is het handig om aan te geven welke videokaart je hebt. Dit kun je opzoeken met de volgende truc: Ga naar start, ga naar uitvoeren, en typ DXDiag in. Voor Vista kun je het gewoon in de zoekbalk bij start invullen en vervolgens op enter te drukken. Dan kun je bij beeldscherm/monitor/beeld zien welke videokaart je hebt. Met deze informatie kunnen we namelijk achterhalen of deze monitor wel kan werken met de resolutie (ook wel handig om dat ook te vermelden...) Die kan ik pas dinsdag vrij geven, ik zit in een ander land. Dus ver van mijn PC. Check dat dan wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.