MartyCeha Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Bij bepaalde missies sluit San Andreas spontaan af, en dan krijg ik de melding: 'gta_sa.exe werkt niet meer' (Vista). Dit heb ik bij Life's A Beach, gewoon dansen in de discotheek (want pas vanaf het dansen gaat het mis), en basketballen. Verder ben ik nog niets tegengekomen, want ik was een new game gestart. Mijn situatie: Ik had op mijn oude PC San Andreas met de n00bmode staan. Die heb ik op een externe harde schijf gezet en hij werkt op deze PC nagenoeg perfect. Ik had main.scm, script.img en american.gxt al vervangen door het origineel om de n00bmode te verwijderen. Ook heb ik een paar mods erop staan die wat voertuigen vervangen. Ondanks de mods heb ik toch versie 2 van het spel. Iemand een oplossing? Ik zou graag verder willen dan Life's A Beach... Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Een échte verse installatie misschien? En anders kan je natuurlijk een savegame aanvraag posten Greetz Reageren
wimpievds Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Bij bepaalde missies sluit San Andreas spontaan af, en dan krijg ik de melding: 'gta_sa.exe werkt niet meer' (Vista). Dit heb ik bij Life's A Beach, gewoon dansen in de discotheek (want pas vanaf het dansen gaat het mis), en basketballen. Verder ben ik nog niets tegengekomen, want ik was een new game gestart. Mijn situatie: Ik had op mijn oude PC San Andreas met de n00bmode staan. Die heb ik op een externe harde schijf gezet en hij werkt op deze PC nagenoeg perfect. Ik had main.scm, script.img en american.gxt al vervangen door het origineel om de n00bmode te verwijderen. Ook heb ik een paar mods erop staan die wat voertuigen vervangen. Ondanks de mods heb ik toch versie 2 van het spel. Iemand een oplossing? Ik zou graag verder willen dan Life's A Beach... Een échte verse installatie misschien? En anders kan je natuurlijk een savegame aanvraag posten Greetz Ik heb het spel vers geïnstalleerd, zonder enige aanpassing, maar ik krijg hetzelfde probleem. Vanaf het moment dat je moet beginnen dansen bij Life's A Beach loopt hij vast... Iemand toch nog een oplossing? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.