Jump to content

PSP Internet word saai.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Op mn psp heb ik nu internet,

maar ik ben alles zo een beetje beuh.

Neem nu SKYPE,nooit iemand online,je kan geen video gesprek voeren.

GO! Messenger:Er zit een bug in dat als je naar video chat gaat,

je psp vastloopt en FREEZT,dus valt uit.

Dan heb je nog Internetbrowser.Je kan geen videos

laten afspelen,zoals youtube.Website met te hoge content

moeten uren lang laden,of komen nooit tevoorschijnt.Ik verveel me.

K'heb dan windows fake geinstalleerd op mn PSP,maar heb er niet veel

aan behalve datn E-buddy erop staat.Dan schiet RSS channel nog over.

Niet veel.Gewoon domme ''Crackle'' Videos en als ik naar Playstation Amerika

ga staan er nog veel demo's maar er komen geen nieuwe bij.allemaal

uitgespeeld.Ook heb je nog Macromedia player(?) of zoiets.Voor wat dient dat?

En ik heb nog één vraag:voor wat dient bij systeeminstellingen''Tekenset''?

MIEK

Geplaatst:
Ook heb je nog Macromedia player(?) of zoiets.

Die dient volgensmij voor het internet, zodat je nog meer kan (denk aan spelletjes, filmpjes etc.) En als je je PSP saai vind worden: breng eens een bezoekje aan je lokale gamewinkel, en kijk eens of ze eens wat leuks hebben wat je nog niet gespeeld hebt. Op de PSP zijn er namelijk veel goede games, en ik weet zeker dat je ze nog niet allemaal gespeeld hebt. Denk aan God of War: Chains of Olympus (zo een ongelovelijk goed spel, misschien wel het beste PSP spel ooit), Crisis Core: Final Fantasy 7, FlatOut, WipEout, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Er zijn altijd wel nieuwe spellen, en als je budget daar niet groot genoeg voor is dan heb je ook nog platinum spellen (herkenbaar aan een zilver hoesje) die je voor een veel goedkopere prijs kan kopen. Zo zal je PSP nooit saai worden :sigaar:

Geplaatst:

De PSP krijgt als het goed is Flash 9 support op de 18e van deze maand (nwe firmware). Ookal heb je dat niet nodig om video's van youtube te checken (kan al maanden). Maar dat moet je echt zelf uitvinden. :bonk:

Geplaatst:
De PSP krijgt als het goed is Flash 9 support op de 18e van deze maand (nwe firmware). Ookal heb je dat niet nodig om video's van youtube te checken (kan al maanden). Maar dat moet je echt zelf uitvinden. :bonk:

Waar heb je dat gevonden van die Flash 9 support? Het staat nergens op de officiele PSP site zo te zien.

Geplaatst:

Ik heb firmware 2.81, ik kan geen youtube filmpjes bekijken, en ik kan de website niet meer vinden waarop nieuwe firmware staat. Iemand tips? Want anders kan ik geen youtube filmpjes kijken en wordt internet op de PSP inderdaad saai.

Geplaatst:
Ik heb firmware 2.81, ik kan geen youtube filmpjes bekijken, en ik kan de website niet meer vinden waarop nieuwe firmware staat. Iemand tips? Want anders kan ik geen youtube filmpjes kijken en wordt internet op de PSP inderdaad saai.

De nieuwe firmware staat gewoon op de site van sony en als je draadloos internet hebt kan je netwerk upate doen. :Y

Geplaatst:
De PSP krijgt als het goed is Flash 9 support op de 18e van deze maand (nwe firmware).

Waar heb je dat gevonden van die Flash 9 support? Het staat nergens op de officiele PSP site zo te zien.

Ik zei het ook niet met zekerheid (zoals je waarschijnlijk ook uit de zinsbouw had kunnen halen).

Inmiddels word het wat meer tegengesproken ja, zie google; "firmware 4.00 PSP". Heb het PSP-nieuws niet echt bijgehouden de laatste tijd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...