Jump to content

TuneUputilities

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn vraag is dus is TuneUputilities betrouwbaar en sloopt het je pc niet

het doel van het programma is het kan je windows thema's veranderen

voor eigen thema's.

Geplaatst:
Mijn vraag is dus is TuneUputilities betrouwbaar en sloopt het je pc niet

het doel van het programma is het kan je windows thema's veranderen

voor eigen thema's.

Tuneup Utilities gebruik ik zelf ook en het is echt heel erg goed. (Bijv: PC Doctor, Registry en disccleaner)

Ik heb nooit geprobeert om mijn eigen Windows thema te veranderen met Tuneup, maar het programma zelf is wel betrouwbaar.

Geplaatst:

Het is zeker betrouwbaar ik gebruik het nu vanaf versie 2006 en ik heb nu 2008 en die werken allemaal super goed.

Geplaatst:
Tune up is een goed programma aneen het heeft ook een keer mijn PC gesloopt.

Wat heeft het dan gedaan want ik heb de trial versie

Geplaatst:

In principe zou elk programma je pc kunnen slopen. Je moet er alleen goed mee kunnen omgaan. Als je bijvoorbeeld weet hoe je van het register een backup moet maken en terugzetten, dan kan je best het register opschonen. Als je dat niet weet, zou ik het niet doen. Je moet dus kijken wat je kan en weet, en niet straks dat programma downloaden en leuk op een paar knopjes drukken, zonder dat je weet wat je doet. Als je dus weet wat je aan het doen bent, kan je het gerust gebruiken. :Y

Geplaatst:

Daarom lees ik ook eerst 2 keer het hele vehaaltje wat er staat,maar het is met succes gelukt

mijn thema te veranderen. ^_^

EDIT : is het schadelijk als je je logon scren verandert

van je bootscreen weet ik het

Geplaatst:
Daarom lees ik ook eerst 2 keer het hele vehaaltje wat er staat,maar het is met succes gelukt

mijn thema te veranderen. ^_^

EDIT : is het schadelijk als je je logon scren verandert

van je bootscreen weet ik het

Nee, aks he er naar voor zorgt dat je het logon screen altijd weer terug kan zetten (anders zit je immers met een aangepaste logon screen die je misschien helemaal niet meer leuk vind op ten duur).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...