vazobarry Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 IK wil GTA VC opstarten en dan doet hij het niet. Hoe komt dat???????? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Misschien is het wat handiger om er bij te vermelden of hij ook een foutmelding of iets dergelijks aangeeft zo ja wat voor foutmelding Want zoals je het nu zegt kan het natuurlijk van alles zijn en kunnen we hier weinig mee. Reageren
Tieess Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Start ie helemaal niet op? Komt er zwart beeld? Loopt ie vast? Krijg je een foutmelding? Iets specifieker (ofzoiets) graag. Dan kunnen we er misschien antwoord op geven. Bewerkt: 15 maart 2008 door Tieess Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik heb ook eens gehad dat gta vice city op mijn ps2 helemaal niet meer opstarte... Het probleem bij mij was dat ik laatst verkeerd gesaved had.. Als jij dit zelfde probleem (en ook voor ps2) dan kan je het beste alle memmory kaarten eruit halen en opnieuwe gta Vc proberen op te starten. Veel geluk ermee Reageren
Dastard Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Probeer te reinstallen of te herstellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.