Jump to content

kopen aub help

Recommended Posts

Geplaatst:

Auto's kun je inkopen nadat je de export missies hebt gedaan. Je moet auto's stelen en naar het schip brengen zodat deze ge-exporteerd kunnen worden. Daarna kun je ook auto's inkopen bij de export kraan. Kijk voor meer informatie over de im- en export >hier op WikiGTA<.

Heel veel auto's kun je modden bij 1 van de drie garages, TransFender(algemeen), Wheel Arch Angels(straat racers) of Loco Low Co(lowriders). Kijk voor TransFender >hier<, voor Wheel Arch Angels >hier< en voor Loco Low Co >hier<..

Veel plezier met modden. :)

Geplaatst:

Hij bedoeld San Andreas kopen. Je kunt dat volgens mij met elke SA doen. Voor €20,- heb je bij Bol.com een gloednieuwe SA waarmee je zoveel mogelijk kunt modden. Maar vraag me niet hoe je moet modden. Ik snap daar helemaal niks van.

Geplaatst:
Hij bedoeld San Andreas kopen. Je kunt dat volgens mij met elke SA doen. Voor €20,- heb je bij Bol.com een gloednieuwe SA waarmee je zoveel mogelijk kunt modden. Maar vraag me niet hoe je moet modden. Ik snap daar helemaal niks van.

dank je wel

Auto's kun je inkopen nadat je de export missies hebt gedaan. Je moet auto's stelen en naar het schip brengen zodat deze ge-exporteerd kunnen worden. Daarna kun je ook auto's inkopen bij de export kraan. Kijk voor meer informatie over de im- en export >hier op WikiGTA<.

Heel veel auto's kun je modden bij 1 van de drie garages, TransFender(algemeen), Wheel Arch Angels(straat racers) of Loco Low Co(lowriders). Kijk voor TransFender >hier<, voor Wheel Arch Angels >hier< en voor Loco Low Co >hier<..

Veel plezier met modden. :)

dank je dat had ik ook nodig :tu:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop. ;)<<<

Geplaatst:

Niet helemaal waar, als je wilt modden met een nieuwe SA, moet je eerst deze patch installeren. Tenminste, als je een nieuwe koopt dan, als je een oude hebt (versie 1) kan je daarop modden zonder deze patch te gebruiken.

Geplaatst:

Je kan GTA SA v2 kopen en downgraden naar v1, maar sommige dingen werken dan niet meer. Als je bijvoorbeeld met een vriendin gaat daten en je zegt ja als ze "koffie wil drinken" aan het einde van de date, crasht je spel.

De echte, originele v1, die volledig te modden en bug-vrij is, kan je alleen nog downloaden.

Geplaatst:

Niet helemaal waar, als je wilt modden met een nieuwe SA, moet je eerst deze patch installeren. Tenminste, als je een nieuwe koopt dan, als je een oude hebt (versie 1) kan je daarop modden zonder deze patch te gebruiken.

Sorry, dat wist ik niet. Ik zei toch dat ik niks wist van Modden.

Geplaatst:
Je kan GTA SA v2 kopen en downgraden naar v1, maar sommige dingen werken dan niet meer. Als je bijvoorbeeld met een vriendin gaat daten en je zegt ja als ze "koffie wil drinken" aan het einde van de date, crasht je spel.

De echte, originele v1, die volledig te modden en bug-vrij is, kan je alleen nog downloaden.

Dit is echt onzin. Alles werkt, als je gedowngrade hebt van v2 naar v1. Het enige verschil, is dat Rockstar iets ingebouwd heeft, waardoor het niet meer mod-able is. Als je dat weghaalt, dan is het wel weer modable. Dat doet die patch.

De originele v1, is juist niet bugvrij. V2 heeft veel minder bugs.

Geplaatst:

En als ik het goed lees, hoort het spel te crashen als je ja zegt tegen koffie? Beetje raar.. Niet zo raar overigens want bij mij gebeurt het constant. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...