yvea0 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 hee iedereen! ik ben van plan door de weeks mijn computer in plaats van af te sluiten, op sluimerstand zetten.. zodat als ik wakker word de computeral voor me klaarstaat:P (ik pak me tas altijd 's ochtends in) op de website van de school:P ik heb namelijk zo een programma dat je computer automatisch aan doet, maar dat werkt alleen in de sluimerstand.. dus ik wil weten of dit voor brandgevaar zorgt? en ik doe het niet altijd hoor;) soms alleen.. want ik moet ook updates en zo kunnen krijgen:P Thnx:D Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Als je een computer gewoon in de standaard positie plaats en als er genoeg lucht bij kan komen, als je de computer door een veilig bedrijf hebt laten maken dan kan er eigenlijk vrij weinig mis gaan. Uiteraard is het niet goed voor de computer, omdat hij wel de hele nacht aan staat (sluimerstand is ook aan, maar dat terzijde) en dus tijd van de houdbaarheid verliest. Ook kost het uiteraard bakken vol geld (op jaar basis gezien). Is het zo moeilijk om een knopje sochtends even aan te zetten... We leven in een luxe samenleving... Dat is wel weer duidelijk. Reageren
ikt Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Uhm, sorry voor mijn beperkte sluit-je-comuter-af kennis Maar kun je niet slaapstand of iets in die richting inschakelen? Want dan slaat de computer op wat je aan het doen bent in de harde schijf op, en sluit hij 100% af. Bespaard energie, maar ik weet niet of dit sneller gaat. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Dat is in te schakelen ja. Het opstarten gaat opzich wel snel maar als ie langere tijd niks gedaan heeft, duurt het nog steeds best lang. Ik zou het niet doen voor de opstartsnelheid maar meer voor de mogelijkheid om dingen die je bijvoorbeeld niet kan opslaan (een game bijvoorbeeld) gewoon kan bewaren. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.