tinyq Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 kun je blender 3d ook gebruiken voor het 3d modellen van sa of nie? en als het kan hoe laad je dan die objecten in blender 3d bednakt alvast Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) kun je blender 3d ook gebruiken voor het 3d modellen van sa of nie?en als het kan hoe laad je dan die objecten in blender 3d bednakt alvast Sommigen mensen op NFScars.net werken met Blender 3D. Hier gebruikt voor zover ik weet niemand Blender 3D. EDIT Ik las net dat hieronder wel 3D Blender gebruikt xD Bewerkt: 15 maart 2008 door GTA_XP Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik wel . Blender is niet het idiaale programma voor modding. Het is gratis, maar er is niet veel support voor. Je kan beter aan de slag gaan met 3D Studio Max of voor auto's Zmodeler. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.