Jump to content

trucking gebeuren

Recommended Posts

Geplaatst:

nou die trucking misies moet je die uitspelen om verder te kunnen of is dat nie nodig???????

alvast bedank :D

mazzel B)

Geplaatst:

Maar Er zit geen veraal in.. het is een arest gebeuren. als je ze alle 7 haalt dan krijg je daar 1 geld tekentje en daar kan max 2.000$ mee krijgen :D

Geplaatst: (bewerkt)

je moet volgens mij 8 halen, ik heb er 7 gehaald en ik heb nog geen dollar tekentje. De laatste is volgens mij dat je met een vrachtwagen met een dubieuze lading, waarbij de politie achter je aankomt, die is zeer lastig

Bewerkt: door zerocooll
Geplaatst:
je moet volgens mij 8 halen, ik heb er 7 gehaald en ik heb nog geen dollar tekentje. De laatste is volgens mij dat je met een vrachtwagen met een dubieuze lading, waarbij de politie achter je aankomt, die is zeer lastig

Ja, dat klopt, het zijn er idd 8.

Ik ben nu bij missie 7, maar ik verlies steeds mijn laadbak.

Geplaatst:

je kan de laadbalk ook gewoon weer op pakken ( moe wel binnen 1min) want, hij gaat dan valzelf weer goed staan en dan moet je er allen even goed in rijden ( best IrI als de cops nog achter je aan zitten Mja) en je moet gwn langen wegen kiesen.

PS: wat ook slim is dat als er bijf. 2 cops op de hielen zitten ineens remmen dan remmen hun een stuk voor, en als je dan weer gas geeft dan liggen hun heel ver achter je.. :D :lol:

Geplaatst:
je kan de laadbalk ook gewoon weer op pakken ( moe wel binnen 1min)

Ja, dat probeer ik ook. Maar de politie, of andere auto's beuken steeds tegen de laadbak. Waardoor die weg over de weg glijd, en.... ohhh ik word daar zo moe van.

Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik die missie's gedaan heb, misschien gaat het nu wel. Zal binnenkort weer eens proberen.

Geplaatst:

ik heb hem net gehaald, eindelijk. Vandaag heb ik er ook wel een tijdje achter gezeten maar ik heb het eindelijk gehaald. Je moet zo weinig mogelijk op de weg rijden dus meer in de berm, dan komen ze niet achter je aan.

Geplaatst:
ik heb hem net gehaald, eindelijk. Vandaag heb ik er ook wel een tijdje achter gezeten maar ik heb het eindelijk gehaald. Je moet zo weinig mogelijk op de weg rijden dus meer in de berm, dan komen ze niet achter je aan.

Dank je wel, dat heeft erg geholpen, eerst reed ik altijd over de weg maar mij duwden ze dan altijd het water in of in een dal, erg lastig :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...