Jump to content

registreren bij Rockstar

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was san andreas aan het instaleren en ik kreeg een melding dat ik me kon registreren op de rockstar website

maar wat houd dat in

moet je er voor betalen

ik kon ook een van de spellen van R*aan klikken maar wat is dat dan

Geplaatst:
ik was san andreas aan het instaleren en ik kreeg een melding dat ik me kon registreren op de rockstar website

maar wat houd dat in

moet je er voor betalen

Je hoeft niet te registreren, maar je krijgt soms cheats of nieuwsbrieven via je email bv.

Geplaatst:

maar wat houd dat in

moet je er voor betalen

Je hoeft niet te registreren, maar je krijgt soms cheats of nieuwsbrieven via je email bv.

Ik heb mijn GTA's ook geregistreert maar ik heb in al die jaren nog nooit een email gehad. :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

maar wat houd dat in

moet je er voor betalen

Ik heb mijn GTA's ook geregistreert maar ik heb in al die jaren nog nooit een email gehad. :duh:

dus het is gratis

Bewerkt: door js007
Geplaatst:
dus het is gratis
Het is mij niet helemaal duidelijk of dat een vraag of een constatering is, dus ik bevestig maar even met:

Ja, dat is gratis.

Geplaatst:
dus het is gratis
Het is mij niet helemaal duidelijk of dat een vraag of een constatering is, dus ik bevestig maar even met:

Ja, dat is gratis.

daar wachte ik op :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...