js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik was san andreas aan het instaleren en ik kreeg een melding dat ik me kon registreren op de rockstar website maar wat houd dat in moet je er voor betalen ik kon ook een van de spellen van R*aan klikken maar wat is dat dan Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik was san andreas aan het instaleren en ik kreeg een melding dat ik me kon registreren op de rockstar website maar wat houd dat in moet je er voor betalen ik kon ook een van de spellen van R*aan klikken maar wat is dat dan Je hoeft niet te registreren, maar je krijgt soms cheats of nieuwsbrieven via je email bv. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 ik was san andreas aan het instaleren en ik kreeg een melding dat ik me kon registreren op de rockstar website maar wat houd dat in moet je er voor betalen ik kon ook een van de spellen van R*aan klikken maar wat is dat dan Je hoeft niet te registreren, maar je krijgt soms cheats of nieuwsbrieven via je email bv. Ik heb mijn GTA's ook geregistreert maar ik heb in al die jaren nog nooit een email gehad. Reageren
Dastard Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Dat komt vast omdat GTA SA 4 jaar geleden uitkwam. Reageren
js007 Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) ik was san andreas aan het instaleren en ik kreeg een melding dat ik me kon registreren op de rockstar website maar wat houd dat in moet je er voor betalen ik kon ook een van de spellen van R*aan klikken maar wat is dat dan Je hoeft niet te registreren, maar je krijgt soms cheats of nieuwsbrieven via je email bv. Ik heb mijn GTA's ook geregistreert maar ik heb in al die jaren nog nooit een email gehad. dus het is gratis Bewerkt: 16 maart 2008 door js007 Reageren
K.O. Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 dus het is gratisHet is mij niet helemaal duidelijk of dat een vraag of een constatering is, dus ik bevestig maar even met:Ja, dat is gratis. Reageren
js007 Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 dus het is gratisHet is mij niet helemaal duidelijk of dat een vraag of een constatering is, dus ik bevestig maar even met:Ja, dat is gratis. daar wachte ik op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.