Bossinkje Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Hey iedereen! Ik was vandaag een beetje aan het rondrijden in San Fierro. Zag ik een tram rijden. Ik stapte uit men auto,en wachtte op een volgende tram. Er kwam dus een tram aan,en ik probeerde in te stappen. Niet gelukt Weet er iemand hoe je in zo'n tram kan stappen? Bossinkje Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Is wel een mod voor geloof ik, moet je ff zoekn op ww.gtagarage.com of www.thegtaplace.com ofzo. Zonder mods kan het niet, er zitten nooit mensen in en je kan er ook niet in stappen. Je kan alleen in de metro en in de trein Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Is wel een mod voor geloof ik, moet je ff zoekn op ww.gtagarage.com of www.thegtaplace.com ofzo.Zonder mods kan het niet, er zitten nooit mensen in en je kan er ook niet in stappen. Je kan alleen in de metro en in de trein Oh,oke. Ik heb GTA voor de Xbox, en daar kun je niet op modden,ofwel? Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Is wel een mod voor geloof ik, moet je ff zoekn op ww.gtagarage.com of www.thegtaplace.com ofzo.Zonder mods kan het niet, er zitten nooit mensen in en je kan er ook niet in stappen. Je kan alleen in de metro en in de trein Oh,oke. Ik heb GTA voor de Xbox, en daar kun je niet op modden,ofwel? Nee dit is niet mogelijk volgens mij. Reageren
js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik heb al een paar keer gehad als ik bezich ben met een warmtegelijdende raketwerper en die was de hele tijd gericht op die tram ook al gehad met een hydra Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik heb al een paar keer gehad als ik bezich ben met een warmtegelijdende raketwerper en die was de hele tijd gericht op die tramook al gehad met een hydra En wat wil je daarmee zeggen?? Dat er dan wel degelijk mensen in moeten zitten? Reageren
js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik heb al een paar keer gehad als ik bezich ben met een warmtegelijdende raketwerper en die was de hele tijd gericht op die tramook al gehad met een hydra En wat wil je daarmee zeggen?? Dat er dan wel degelijk mensen in moeten zitten? nee er zitten geen mensen in en je kan er ook niet in rijden ik kon dus wel eroprichten auromatisch dus het is een voertuig waar je normaal zou ingemoeten hebben maar je kun het dus niet Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 De tram is niet enterable en zal ook nooit stoppen (of er moet zich een bug/glitch voordoen). De tram is wel een voertuig dus de warmte zoekende raketten van de Hydra en de Heatseeking Rocketlauncher kan je er wel op af sturen door de tram te locken. Alleen de tram is naar mijn weten onverwoestbaar en bovendien erg snel dus een raket er op afschieten heeft weinig nut. Greetz Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik heb al een paar keer gehad als ik bezich ben met een warmtegelijdende raketwerper en die was de hele tijd gericht op die tramook al gehad met een hydra En wat wil je daarmee zeggen?? Dat er dan wel degelijk mensen in moeten zitten? nee er zitten geen mensen in en je kan er ook niet in rijden ik kon dus wel eroprichten auromatisch dus het is een voertuig waar je normaal zou ingemoeten hebben maar je kun het dus niet Nee.,,Jammer. Ik heb op YouTube wel een aantal filmpjes gezien waarin ze wel in de tram reden.. Reageren
js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik heb al een paar keer gehad als ik bezich ben met een warmtegelijdende raketwerper en die was de hele tijd gericht op die tramook al gehad met een hydra En wat wil je daarmee zeggen?? Dat er dan wel degelijk mensen in moeten zitten? nee er zitten geen mensen in en je kan er ook niet in rijden ik kon dus wel eroprichten auromatisch dus het is een voertuig waar je normaal zou ingemoeten hebben maar je kun het dus niet Nee.,,Jammer. Ik heb op YouTube wel een aantal filmpjes gezien waarin ze wel in de tram reden.. laat me raden iemand die in een tram is gekropen en door muren rijd in een multyplayer spel Reageren
js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 De tram is niet enterable en zal ook nooit stoppen (of er moet zich een bug/glitch voordoen). De tram is wel een voertuig dus de warmte zoekende raketten van de Hydra en de Heatseeking Rocketlauncher kan je er wel op af sturen door de tram te locken. Alleen de tram is naar mijn weten onverwoestbaar en bovendien erg snel dus een raket er op afschieten heeft weinig nut.Greetz bij mij stond er eens een tram stil en wouw maar niet gaan rijden en al die auto's konden niet door Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) ik heb al een paar keer gehad als ik bezich ben met een warmtegelijdende raketwerper en die was de hele tijd gericht op die tramook al gehad met een hydra En wat wil je daarmee zeggen?? Dat er dan wel degelijk mensen in moeten zitten? nee er zitten geen mensen in en je kan er ook niet in rijden ik kon dus wel eroprichten auromatisch dus het is een voertuig waar je normaal zou ingemoeten hebben maar je kun het dus niet Nee.,,Jammer. Ik heb op YouTube wel een aantal filmpjes gezien waarin ze wel in de tram reden.. ik heb al een paar keer gehad als ik bezich ben met een warmtegelijdende raketwerper en die was de hele tijd gericht op die tramook al gehad met een hydra En wat wil je daarmee zeggen?? Dat er dan wel degelijk mensen in moeten zitten? nee er zitten geen mensen in en je kan er ook niet in rijden ik kon dus wel eroprichten auromatisch dus het is een voertuig waar je normaal zou ingemoeten hebben maar je kun het dus niet Nee.,,Jammer. Ik heb op YouTube wel een aantal filmpjes gezien waarin ze wel in de tram reden.. laat me raden iemand die in een tram is gekropen en door muren rijd in een multyplayer spel Voor de PC versie is er een tram mod waar door dit wel mogelijk wordt. Deze bijvoorbeeld: Klik, of deze(hiermee wordt de tram een gewoon voortuig die je zelf kan besturen). GTA moet je ook altijd voor de PC kopen, betere graphics en besturing, en je kan modden. Bewerkt: 15 maart 2008 door ~Lance Vance Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Jah,maar dubbel kopen is geldverspilling. Ik krijg hopelijk binnenkort Vice City voor de pc,daar kan je toch ook modden?? Reageren
Dastard Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Op de PC versie kun je mods downloden & instaleren inderdaad. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Op de PC versie kun je mods downloden & instaleren inderdaad. Oke,nu er nog achterkomen hoe dat moet.. Maar daar kom ik nog wel achter Bossinkje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.