Jump to content

Dealen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey.

Ik heb een soort van 'probleempje'

Soms kom ik bij zo'n man,waarvan ik iets kan kopen( volgens mij joints of drank)

Ik heb GTA voor de Xbox,en je kan positief of negatief reageren.

Als ik op het knopje klik om negatief te reageren,reageert hij zobiezo negatief.

Maar als ik op het knopje voor positief druk,gaat CJ ook negatief reageren!

Wat kan ik hier aan doen???

Bossinkje 8)

Geplaatst:
Hey.

Ik heb een soort van 'probleempje'

Soms kom ik bij zo'n man,waarvan ik iets kan kopen( volgens mij joints of drank)

Ik heb GTA voor de Xbox,en je kan positief of negatief reageren.

Als ik op het knopje klik om negatief te reageren,reageert hij zobiezo negatief.

Maar als ik op het knopje voor positief druk,gaat CJ ook negatief reageren!

Wat kan ik hier aan doen???

Bossinkje 8)

Dat klopt!

CJ wil namelijk dat er géén drugs worden verkocht in Grove Street. Daarom reageert hij negatief als je op de positief knopt drukt. ;)

Geplaatst:
Dat klopt!

CJ wil namelijk dat er géén drugs worden verkocht in Grove Street. Daarom reageert hij negatief als je op de positief knopt drukt. ;)

Maar ik ben die dealer ook een keer tegengekomen buiten de Grove Street,een paar straten verder was dat..

Of kun je dan ook geen drugs kopen omdat het wel in mijn 'hood' is??

Geplaatst:
Dat klopt!

Maar ik ben die dealer ook een keer tegengekomen buiten de Grove Street,een paar straten verder was dat..

Of kun je dan ook geen drugs kopen omdat het wel in mijn 'hood' is??

Je kan geen drugs kopen, ook al ben je buiten Grove Street. Een andere manier is de 'Get CJ High and Drunk Mod', maar ik had al gelezen dat je de Xbox versie bezit waar je niet kunt modden.. :)

Geplaatst:

Je hebt blanke dealers met een sweater aan en met capuchon op, en zwarte dealers met een zwart hemdje en muts.

Als je voor een dealer gaat staan vraagt ie of je weed wil, je kan dan positief of negatief reageren. Als je positief reageert zegt CJ vriendelijk dat de dealer weg moet gaan, en de dealer zegt dan sorry en gaat verder dealen. Als je negatief reageert zegt CJ dat de dealer op moet sodemieteren, en de dealer pakt dan zijn pistool en probeert CJ te vermoorden.

Als ik jou was zou ik deze kereltjes gewoon doodmaken, ze droppen namelijk veel poen en een gun.

Geplaatst:
Je hebt blanke dealers met een sweater aan en met capuchon op, en zwarte dealers met een zwart hemdje en muts.

Als je voor een dealer gaat staan vraagt ie of je weed wil, je kan dan positief of negatief reageren. Als je positief reageert zegt CJ vriendelijk dat de dealer weg moet gaan, en de dealer zegt dan sorry en gaat verder dealen. Als je negatief reageert zegt CJ dat de dealer op moet sodemieteren, en de dealer pakt dan zijn pistool en probeert CJ te vermoorden.

Als ik jou was zou ik deze kereltjes gewoon doodmaken, ze droppen namelijk veel poen en een gun.

Jah,daar was ik ook al achter gekomen :Y:*D

Geplaatst:

Jah,daar was ik ook al achter gekomen :Y:*D

Ik ook, mijn eerste goeie inkomen in het begin van het spel :puh:

Geplaatst:
Klopt, daarnaast zijn er nog wel 2 anderen. In totaal dus 4. 2 ervan kun je niet zo snel tegenkomen. De eerste van die 2 zie je alleen in het begin. Daarmee bedoel ik ook echt de eerste missie met die BMX dat je naar Grove Street moet fietsen. Een ander manier om deze tegen te komen is door de Terirory Glitch. De tweede kun je alleen tegenkomen als je de teritory glitch hebt gebruikt. ;)
Geplaatst:
Klopt, daarnaast zijn er nog wel 2 anderen. In totaal dus 4. 2 ervan kun je niet zo snel tegenkomen. De eerste van die 2 zie je alleen in het begin. Daarmee bedoel ik ook echt de eerste missie met die BMX dat je naar Grove Street moet fietsen. Een ander manier om deze tegen te komen is door de Terirory Glitch. De tweede kun je alleen tegenkomen als je de teritory glitch hebt gebruikt. ;)

Maar van die andere twee kun je ook geen drugs kope?

Geplaatst:

Nee, je kunt geen drugs kopen in SA. Je kan het alleen door middel van een mod, 2de post van topic, en als je geen PC hebt kun je geen mods instaleren.. ;)

Geplaatst:
Nee, je kunt geen drugs kopen in SA. Je kan het alleen door middel van een mod, 2de post van topic, en als je geen PC hebt kun je geen mods instaleren.. ;)

Jah,dat weet ik ;):puh:

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Als je naar de filmpjes kijkt en luistert dan hoor je dat ze tegen drugs zijn, en ergens op het einde heeft een hoer sweet overgehaald om een jointje te roken en dan komt cj opeens binnen en die flipt dan en schopt die hoer het huis uit :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...