conversuh Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik kan die opties van "alleen lezen" niet aanpassen omdat ik geen administrator rechten heb Kan iemand me daarmee helpen? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Nee dat kan niet dan moet je administrator zijn.. Reageren
Donwell Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Als je geen admin-rechten hebt op je PC, vraag dan even aan je vader/moeder die wel admin-rechten heeft of je even op het account van je vader/moeder mag om het even uit te schakelen. Het is zo gedaan, dus als het meezit vinden ze het vast niet erg. Reageren
Vinniej Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik kan die opties van "alleen lezen" niet aanpassen omdat ik geen administrator rechten hebKan iemand me daarmee helpen? Waar is het voor nodig? Normaliter moeten mods ook werken zonder deze rechten anders in te stellen. Ik heb deze eigenlijk alleen maar af en toe aangepast om te debuggen als een mod niet werkte, maar leverde niets op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.