Jump to content

beste need for speed

kies één of meerdere keuzes  

88 leden hebben gestemd

1. 1. check

• the Need for speed en need for speed II
      4
    • Need for speed II
      4
    • Need for speed:high stakes
      7
    • Need for speed: Porsche Unleashed
      7
    • Need for speed:hot pursuit
      7
    • Need for speed:hot pursuitII
      16
    • Need for speed:underground
      14
    • Need for speed:underground 2
      27
    • Need for speed underground:rivals(hanheld
      2
    • Need for speed:Most wanted
      34
    • Need for speed:most wanted 5-1-0(hanheld)
      6
    • Need for speed:Carbon
      18
    • Need for speed carbon:Own the city(handheld)
      3
    • Need for speed:Pro street
      16

Recommended Posts

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Big Playahh

3

• DenkaanHenk

2

• NilsHolgersson

2

• 1974

2

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet welke ik beter vind: Hot Persuit 2 of Underground 2. Ik vond Hot Persiut 2 wel leuk omdat het erg leuke auto's en banen had, en Underground 2 vanwegen de vele tuning mogelijk heden.

Most Wanted vond ik erg slecht omdat je weinig meer te tunen had. Ook vond ik het jammmer dat het zig overdag afspeelde. Maar het slechtste aan MW vond ik wel dat politie systeem, dat was bij Hot Peruist 2 veel beter. Want als je in MW een donut laat vallen dan crashen gelijk alle politie auto's op een kilometer afstand. :duh:

Carbon vond ik ook niet zo leuk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het alleen maar een keer multiplayer had gespeelt met voorgetunde wagens. Verder heb ik ook nog een keer Pro Street gespeelt op de DS maar dat was maar heel even.

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

NFS Porsche Unleashed!

Ik speel het nu nog, en dit is waarom:

+ Porsche is mijn favoriete auto

+ Goede graphics voor die tijd

+ Mooie carrière

+ Geluiden zijn OK, alleen kan het geen muziek spelen bij mij

+ De factory driver mode is ook wel leuk op zn tijd (voor degenen die het niet weten: dan werk je als testdriver voor Porsche)

+ nog leerrijk ook

- Veel bugs

- Banen zijn niet erg gedetailleerd en bevatten foutjes

- Beperkte tuning, alleen motor, remmen en velgen.

Geplaatst:
NFS Carbon

+Goeie Storyline

+Mooie Auto's

+Goede Tuning

+Mooie Graphics

+Mooie Achetvolgingen

-De Politie is niet meer slimmer geworden

-Hij slaat telkens weer af :duh:

Dat afslaan is belachelijk, ik weet alleen wel een oplossing; stel de controls zo in dat je met de schouderknoppen gas kunt geven en niet met X ofzo want dat werkt niet. Maar ik ga geen racegame spelen om de 'goede storyline'. En dit is sowieso een flinterdun verhaaltje, de tussenfilmpjes zijn de meest lachwekkende die ik ooit in een game gezien heb. Hiervoor spande Most Wanted de kroon, maar Carbon heeft zijn voorganger overtroffen. Ik weet niet of EA het allemaal als parodie op het straatracegebeuren bedoelt of dat ik het serieus 'cool' moet vinden, maar het is een vermakelijke aaneenschakeling triestheid. Het hele tuning gedoe kan me ook gestolen worden. Waar Need for Speed vroeger een serie was die de ideale mix tussen simulatie en arcade verwezenlijkte, is het tegenwoordig een lelijk pimp-my-ride-wannabe pauperspel voor mensen met een laag voorhoofd. Porsche Unleashed was het laatste echt goede spel, het enige pluspunt aan Carbon zijn de canyon duels en de muscle-cars. Ik speel het bij gebrek aan beter, maar elke keer als ik over de finish kom ben ik blij dat er weer een race opzit. Het is afzien en doorbijten.

Geplaatst: (bewerkt)
NFS III Hot Pursuit en High Stakes.. daarna is het bergafwaarts gegaan met de serie..

Dit was vette shizzle

Niks meer aan toe te voegen.

Dat afslaan is belachelijk, ik weet alleen wel een oplossing; stel de controls zo in dat je met de schouderknoppen gas kunt geven en niet met X ofzo want dat werkt niet. Maar ik ga geen racegame spelen om de 'goede storyline'. En dit is sowieso een flinterdun verhaaltje, de tussenfilmpjes zijn de meest lachwekkende die ik ooit in een game gezien heb. Hiervoor spande Most Wanted de kroon, maar Carbon heeft zijn voorganger overtroffen. Ik weet niet of EA het allemaal als parodie op het straatracegebeuren bedoelt of dat ik het serieus 'cool' moet vinden, maar het is een vermakelijke aaneenschakeling triestheid. Het hele tuning gedoe kan me ook gestolen worden. Waar Need for Speed vroeger een serie was die de ideale mix tussen simulatie en arcade verwezenlijkte, is het tegenwoordig een lelijk pimp-my-ride-wannabe pauperspel voor mensen met een laag voorhoofd. Porsche Unleashed was het laatste echt goede spel, het enige pluspunt aan Carbon zijn de canyon duels en de muscle-cars. Ik speel het bij gebrek aan beter, maar elke keer als ik over de finish kom ben ik blij dat er weer een race opzit. Het is afzien en doorbijten.

Is Martijn het ook tot de laatste letter aan toe helemaal mee eens.

Bewerkt: door PizzaTonno
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Op de een of andere manier vond ik de Underground serie het beste.

De rest, Carbon en Pro Street vind ik niet echt ''goed'' te noemen. Dan zou ik eerder voor de oudere serie gaan. Ook de vorigere delen (Hot Pursuit enz,) vond ik niet echt geweldig. Hoogstens het Politie dat achter je aan rijd, maar dat word op den duur über irritant :duh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

need for speed porsche een steengoede game en ook nog met mijn favoriete auto merk!

daarna undregroud serie was het niks meer!

kut serie

Geplaatst:
NFS Porsche Unleashed!

Ik speel het nu nog, en dit is waarom:

+ Porsche is mijn favoriete auto

+ Goede graphics voor die tijd

+ Mooie carrière

+ Geluiden zijn OK, alleen kan het geen muziek spelen bij mij

+ De factory driver mode is ook wel leuk op zn tijd (voor degenen die het niet weten: dan werk je als testdriver voor Porsche)

+ nog leerrijk ook

- Veel bugs

- Banen zijn niet erg gedetailleerd en bevatten foutjes

- Beperkte tuning, alleen motor, remmen en velgen.

bugs?????? nog nooit megemaakt! (ps1)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...