LXZ-76 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 ik wil de corvette installeren die op de gtagames file staat voor vicecity. Maar als ik de default.ide regel vervang door die van de mod, krijg ik een unhandled exeption of zo iets, als ik naar de auto toe loop. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink: :blink: :unsure: :unsure: Reageren
Na$! Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 je moet er ook de spatiies goed tussen vervangen he want soms is het niet echt zoals het moet zijn en dan komen je cijfertjes verkeert te staan heb ik ook (vroeger ) eens gehad. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) maar de spaties zijn goed!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :angry: :angry: <_< hoe heb jij dat dan op gelost. Bewerkt: 5 februari 2005 door starwars cat Reageren
Gino Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ik weeet wat je fout is ik had het ook je moet naar C:/Program Files/RockstarGames/GrandTheftAutoViceCity kan ook gtavc staan weet niet cker maar dan moet je regtermuisknop dan eigenschappen en dan onderin alleen lezen uitklikken en voor de rest op ok dan doet hij het :lol: Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 hier staat alles uitgelegd: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705 Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) als ik dat doe en ik kijk nog een keer bij properties dan staat hij gewoon weer op read-only. hoe kan dat????????? :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: Voor alle duidelijkheid: Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3 - Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit: kijk hier gaat het bij mij fout. 1. Je opent de map: "Rockstar Games" 2. Je drukt met de rechter muisknop op eigenschappen bij de map: "Grand Theft Auto Vice City" 3. Je vinkt "aleen lezen" weg 4. En tenslotte druk je op toepassen hij blijft bij mij gewoon op read-only staan. - Download de Img Tool 1.3 hier - Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier - Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload - Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img - Daarna kijk je in je mod hoe de filetjes heten. Bijv. skimmer.txt en skimmer.ddf - Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestanje in (in dit geval gewoon skimmer) Je krijgt dan die 2 bestandjes in de lijst te zien. - Vervolgens verwijder je de bestandjes (p.s. je kan ook eerst een backup van de bestandjes maken…Je doet dan eerst bovaan commands en dan extract…Geef dan de locatie en een klaar) - Nu moet je op commands en op add drukken om het nieuwe bestandje toe te voegen. Je doet dit dan met alle2 de bestandjes. - Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar!!!! :angry: :blink: :unsure: :ph34r: Bewerkt: 18 april 2005 door starwars cat Reageren
McDude Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 gek hij zou het zo gewoon moeten doen....installeer je vc is opnieuw en kijk is of die het dan doet je uitleg is namelijk helemaal goed :huh: Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2005 ik heb het geprobeert maar het werkt nog steeds niet. Het raare is als ik een mod instaleer met een installer dat doet hij het wel. Maar als ik VCMM gebruik dan crasht het spel. Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Om met de VCMM auto's te installeren moet je ook de DMagic Wheelmod geinstalleerd hebben. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Om met de VCMM auto's te installeren moet je ook de DMagic Wheelmod geinstalleerd hebben. ja dat weet ik maar die zat erbij als vcm file dus die had ik er geinstaleerd en raad eens : het spel crashte nog steeds. ik snap het niet maar ik heb nu het probleem dat die map nogsteeds op read-only blijft staan. Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Had je misschien al ander mods in VC staan?..Dit kan het soms ook beinvloeden Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2005 ja met de img tool had ik die geinstaleerd o.a de gt 500 shelby. Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 En deed die het wel? Ik zou VC gewoon eens opnieuw installeren...alles opnieuw doen Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2005 (bewerkt) En deed die het wel?Ik zou VC gewoon eens opnieuw installeren...alles opnieuw doen daar van had ik alleen de .txd en de .ddf file vervangen en ik zal dat eens proberen. Edit: ja bedankt hij doet het en vcm nu ook Bewerkt: 4 mei 2005 door starwars cat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.