Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil zelf cars gaan maken maar ik weet niet met welke programma's ik dit moet doen , en het liefst had ik er een tutorail bij.

in dat clipje van super cj kan hij de cars oppakken en overal naartoe slingeren waar die maar wil maar met deze mod niet! hoe kan dat?

ik zou dat graag ook willen ik wil ook auto's oppakken en wegsleuren! :?:bonk:

Bewerkt: door johansforum
Geplaatst:

Als CJ een auto kan pakken en meesleuren, dan heeft dat denk ik iets te maken met de Towtruck of Tractor, aangezien dit de enige voertuigen zijn die een auto (normaal) kunnen vervoeren. Als de mod die jij bedoelt op SCM werkt, kun je misschien even hulp vragen hierover in het SCM-Modding forum, aangezien dit allemaal waarschijnlijk met SCM is en wordt gedaan.

Geplaatst:

maar als je met de supercj mod doet gaat ie maar ergens naartoe maar ik wil ze door de lucht sleuren enzo

Geplaatst:
maar als je met de supercj mod doet gaat ie maar ergens naartoe maar ik wil ze door de lucht sleuren enzo

Ik ken de mod niet, maar meestal staan de features van de mod wel in de ReadMe vermeld. Zoniet, kijk dan eventjes bij de download zelf, misschien staat daar een beschrijving. Staat er zoiets niet bij, dan is het waarschijnlijk niet mogelijk.

maar met welk programma kan ik cars maken

>?<

Ik meende dat zoiets ging met ZModeller. In de Master Tutorial List vond ik onder andere deze tutorial, welke je de basis vermeldt van het maken van een auto.

Succes. ;)

Geplaatst:

1. ik weet niet hoe het werkt.

2. hoe moet ik beginnen?

3. kan ik ook cars openen en verandere?

Geplaatst:

Als je niet weet hoe het werkt, kun je misschien op internet een handleiding voor ZModeler zoeken, deze zijn er vast wel. Op deze manier kun je de basissen leren. Hoe je moet beginnen wordt waarschijnlijk ook wel in de gegeven tutorial uitgelegd.

Of je ook wagens kunt importeren met ZModeler weet ik niet precies, hoe die programma's werken en wat ze allemaal kunnen is mij een raadsel. Probeer in ieder geval eventjes een handleiding te zoeken en de tut door te lezen, dat helpt vast al een heel eind.

Geplaatst:

maar nog even over dat slepen van auto's , soms vliegt er eentje door de lucht , hoe kan ik dit doen? en als ik op een minibike bijv. zit en is stuur komt die auto mee, maar hoe kan ik hem dan naar boven doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...