GtaFan#1 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik ben weer begonnen met wat te ontwerpen, Vertel me wat er beter kan en geef een cijfer GtaFan Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik ben weer begonnen met wat te ontwerpen, Vertel me wat er beter kan en geef een cijfer GtaFan Een 9 Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Een 9 Hij vaagt toch echt wat er beter kan hoor De witte en zwarte rand erom heen is veel te groot, de inhoud wordt hierdoor naar achteren gedrukt. Links is het allemaal wat zwart wit, terwijl rechts wel kleur is. Dat levert geen mooi totaal plaatje op. Tekst is te opzichtig geplaatst, die mag wl opvallen, maar het is nu wat overdreven groot. De ster met '4' er bij past daar niet. Had je beter binnen de sig kunnen plaatsen in plaats van over de rand heen. Voo de rest is het wat vaag, dus daar kan ik nu weinig over zeggen. Een 5. Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Een 9 Hij vaagt toch echt wat er beter kan hoor De witte en zwarte rand erom heen is veel te groot, de inhoud wordt hierdoor naar achteren gedrukt. Links is het allemaal wat zwart wit, terwijl rechts wel kleur is. Dat levert geen mooi totaal plaatje op. Tekst is te opzichtig geplaatst, die mag wl opvallen, maar het is nu wat overdreven groot. De ster met '4' er bij past daar niet. Had je beter binnen de sig kunnen plaatsen in plaats van over de rand heen. Voo de rest is het wat vaag, dus daar kan ik nu weinig over zeggen. Een 5. Sorry soms kijk ik een beetje scheel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.