Bierbuikje Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 hey, sommige mensen hebben zulke themas bij het printen: maar hoe maak je die? of waar kan je ze krijgen? Reageren
ikt Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Aah, dat ligt aan de printer zelf. Die je daar ziet is van Lexmark, en de skins zijn inbegrepen. HP heeft er jammer genoeg geen. van andere merken weet ik het niet. Maar meestal zit die erbij en hoort hij tot de printer zijn drivers. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 ooit heb ik zo'n ding op een site gevonden maar ik weet niet meer welke, en met google kom ik ook niet ver. weten jullie een website? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Je kan wel themes downloaden voor je windows. Misschien past die dat printerschermpje ook wel aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.