$NeoSyp$ Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Zojuist las ik verschrikkelijk nieuws op de SA-MP site. Na jaren van dominantie door GTA SA in de GTA wereld, zal binnenkort GTA IV uitkomen. GTA IV zal een ingebouwde multiplayer mode kennen, waardoor eigengemaakte modes dus overbodig zouden worden. Natuurlijk is GTA IV een ander spel dan GTA SA, maar er woprdt verwacht dat als GTA IV uitkomt, er veel minder mensen GTA SA (en dus SA-MP) zullen spelen. GTA SA is nu de standaard voor alle GTA's, maar dat zal GTA IV binnenkort zijn. Het SA-MP team heeft dan ook besloten dat 2.2.5 de laatste update voor SA-MP zal zijn, aangezien het geen zin meer zal hebben er nog verder aan te werken. Volgens hen zou SA al snel verouderd zijn. Nou zijn geen update meer nou geen gigantische ramp, maar het SA-MP team denkt er ook aan, hun server uit te schakelen! Zonder die server kun je niet meer SA-MP'en, aangezien als je een server host je hem eerst 'post' bij de SA-MP server (de zogenaamde 'Master Server') en vervolgens naar andere spelers gestuurd. Dus als de master server wordt uitgeschakeld, zullen alle geweldige gamemodes die in deze jaren gemaakt zijn, waardeloos worden, aangezien niemand meer SA-MP zal kunnen spelen! Gelukkig zijn ze nog niet helemaal zeker dat ze willen stoppen, maar het ziet er wel naar uit. Bron: www.sa-mp.com Geef je mening: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=47579.0 (Of in dit topic natuurlijk) Reageren
Donwell Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik vind dit zelf grote onzin, aangezien er nog niets bekend is over GTA IV op de PC, en SA-MP alleen op de PC mogelijk is. Lang niet iedereen schaft een console aan voor GTA IV, en die multiplayer kan dus ook enkel via de consoles.. Ik snap dus niet waarom SA-MP zich zo drukt maakt, want na een poosje is GTA IV weer uitgespeeld, wordt dat nog wel regelmatig gespeelt maar SA-MP ook nog vaak genoeg.. In mijn ogen grote onzin dus, van SA-MP. Reageren
WackoX Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Er zijn nog dagelijks 1000 servers en meer dan 5000 players! Waarom stoppen ze dan? Reageren
tjoef Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Het staat wel effectief op hun site, dus ik denk dat het ook waar is Maar waarom! Dat is toch geen slimme zet! Het is niet dat als GTA IV uitkomt dat iedereen het spel ineens gaat kopen en er geen GTA:SA-spelers meer zijn. Het zal toch nog even dure vooraleer iedereen GTA IV heeft. Maar ik zie toch nergens staan dat ze erover denken om hun server uit te zetten. Waar staat dat ergens ? Reageren
quincy225 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ze stoppen heus niet, anders had vc-mp ook alang gestopt toen gta sa op de markt kwam, dus ik vind het maar beetje bullshit, ik denk dat ze gewoon last van tijd gebrek hebben.. Reageren
Azer Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Er wordt nergens gezegt dat de masterserver uitgaat. Sowieso zal 0.2.5 waarschijnlijk gewoon released worden. Dus de conclusie dat SA:MP geheel gaat stoppen is nogal voorbarig, Reageren
kevboy09 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) SA-MP is nu een van de grootste multiplayer game op GTA gebied. Dagelijks 1000 server met meer dan 5000 mensen online. Ik zou deze SA-MP gewoon houden, er zijn zat mensen die dit nog spelen. Het zou nu ook zonde zijn om het weg te gooien. De VC-MP was uit, toen kwam SA-MP uit, waarom hebben ze dan niet VC-MP weggehaald? kevboy09 Bewerkt: 24 maart 2008 door kevboy09 Reageren
Azer Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 SA-MP is nu een van de grootste multiplayer game op GTA gebied. Dagelijks 10000 server met meer dan 50000 mensen online.50.000? zou al leuk wezen als de 10.000 ooit is gehaald wordt. Reageren
Sandra Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 SA-MP is nu een van de grootste multiplayer game op GTA gebied. Dagelijks 10000 server met meer dan 50000 mensen online.50.000? zou al leuk wezen als de 10.000 ooit is gehaald wordt. Hun record is inderdaad (maar) 8500 spelers tegelijk. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ach, we zullen even afwachten en zien wat er gebeurd hé. Ik hoop persoonlijk dat ze nog doorgaan en mischien leuke game modes blijven toevoegen. Als je een betere multiplayer dan GTA:IV heb, zullen veel mensen ook wel terug GTA San Andreas doen om alleen maar eens even SA:MP te gaan spelen. Ik zie ook dagelijks veel servers en veel volk en clans, dus ik hoop dat SA:MP daar eens even heen kijkt en gewoon blijft doorzetten. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 SA zal verouderen? is VC ooit verouderd? Ze zijn nog steeds nieuw! Reageren
Jarno Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Als de master server al uit gaat, kan je nog SA:MP spelen hoor. Alleen zou je servers moeten toevoegen aan je favorieten. Reageren
Argon Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 En in principe zou iemand anders dan gewoon de master server kunnen hosten of je kan nog altijd via Game Monitor kijken. Dus zolang SA:MP nog genoeg gespeelt wordt moet je je geen zorgen maken over de support van SA:MP zelf en over de master server list. Reageren
JayKay Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Maar GTA IV komt toch helemaal niet voor de pc uit, of zit ik nou fout? Reageren
Azer Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 En in principe zou iemand anders dan gewoon de master server kunnen hosten of je kan nog altijd via Game Monitor kijken. Dus zolang SA:MP nog genoeg gespeelt wordt moet je je geen zorgen maken over de support van SA:MP zelf en over de master server list. Juist, zelfs nadat vorige keer SA:MP doodverklaard was verscheen er een niet officiele master server sowieso maar ff de topictitel aangepast (vraagteken ipv een uitroepteken) om verwarring te voorkomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.