Jump to content

SA-MP stopt?

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar GTA IV komt toch helemaal niet voor de pc uit, of zit ik nou fout? :?

Dat is waar, maar waar een aantal mensen bang voor zijn, is dat iedereen dan GTA IV op de PS3 gaat spelen, waardoor er (nog) minder mensen SA-MP gaan spelen.

Ik geloof niet dat de SA-MP crew het allemaal zo snel af zal zetten, aangezien er veel tijd en energie in gestoken is... En anders vinden we wel een oplossing waardoor het nog wel mogelijk is :D

Geplaatst:

Sa-Mp mag van mij niet stoppen. Alhoewel ik liever MTA speel zolang dat maar niet stopt is alles goed :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Klein bumpje, maar ik bekeek net eventjes de SA-MP site en keek nog even bij de nieuwsberichten. Ik zag dat het nieuwsbericht omtrent deze zaak verwijderd was, en ik ga ervan uit dat SA-MP nog doorgaat, er is dus nog hoop. :)

Geplaatst:

Ik heb het idee dat ze wel een stapje terug doen.

Eerst heette de volgende versie samp-versie 0.3, dat is inmiddels veranderd naar 0.2.5

Ik moet wel zeggen dat 0.2.5 er veelbelovend uitziet.

Zomaar zullen ze samp niet los kunnen laten, te verslavend ;)

En als ze wel stoppen worden ze waaarschijnlijk van alle kanten volgespamd. Net als de vorige keer :puh:

Geplaatst:
Eerst heette de volgende versie samp-versie 0.3, dat is inmiddels veranderd naar 0.2.5

Ze hebben besloten dat, voor de release van 0.3, ze eerst een bugfix willen uitbrengen (0.2.5 dus)

• 3 weken later...
Geplaatst:

*bump* Petarh zegt : kom laten we eens de master server gaan jatten XD :7 nee ik denk dat ze wel gewoon doorgaan. Dit kunnen ze nooit zo allemaal opgeven

Geplaatst:

What the F...?

Ik ben laatste tijd weinig actief hier op forum/samp vanwege drukke werkzaamheden.

Dus ikke weer is op de samp-site kijken: Die is behoorlijk uitgedund daarom! :S

Op het forum heel veel dingen weg, van de site idemdito, en ik vind het ook vaag dat opeens ook letterlijk ALLES van die nieuwe versie 0.2.5 van de baan lijkt te zijn?

Geplaatst:

Die nieuwe versie komt vast nog wel.

Van het forum zijn alleen de topics/boards van de officiële servers verwijderd.

Alle support-boards zijn er nog gewoon.

Geplaatst:

SA:MP 0.2.5 zal gewoon verschijnen. De reden dat het forum uitgedund is heeft te maken met de vermindering van de services die het SA:MP team levert om de kosten laag te houden voor hun server waarop het forum, masterserver etc draaien.

Geplaatst:

Dat van het forum had ik al wel begrepen vanaf de samp-site,

maar vroeger stond er ook bovenaan nog iets van een balkje met next release = 0.2.5 en het aantal procenten van datie klaar was, vandaar dat ik het een beetje vreemd vond.

Maargoed, kzal er maar op vertrouwen dat 0.2.5 nog wel is komt ;)

@Azer en Sandra, bedankt voor de info

groetjes,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...