.Levi. Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Beste JustinW, Je kon beter de zoekfunctie gebruiken om te kijken of er meerdere topics zoals deze waren. Er zijn hier al een stuk of vier topics over, en ik heb er één kunnen vinden waar het meest in gepost werd. Ik stel voor dat iedereen daar verder gaat posten, ik zal jou topic wel even daarmee samenvoegen. (Klik voor topic) >>> Door .Levi.: Done.<<< Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Will Smith, en Eddie Murphy. Daar ben ik het met je eens Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik vind: - Jackie Chan (met name van Rush hour) -Chris Tucker (met name van Rush hour) -Eddie Murphy -Will smith Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 jack Black (hoe dat ie dat doet met zen wenkbrauwen) Al pacino (oa in scarface) Vin Diesel brad pitt Homer J simpson Jim carrey Bruce willis Angelina jolie cameron diaz lucy luu (Er zijn er meer hoor) Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 En Orlando Bloom is goed. Reageren
quinton Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Tom Hanks is voor mij ver uit de beste acteur. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) ik kijk nu niet echt veel films dus voor mij zijn alle acteurs hetzelfde, maar vroeger toen ik een jaar of 7 was vond ik bas van toor een goede acteur. hij is ook wel beter bekent als bassie uit de gelijknamige serie : bassie en adriaan EDIT : ben in een droge humor bui Bewerkt: 2 september 2006 door Dikbuik Reageren
Lord of War Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik vind Denzel Washington(denk aan Men on Fire) en Jim Carrey(denk aan Ace Ventura, dum and dumber) de beste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.