Jump to content

mta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik wil graag mta spelen moet ik het instaleren en als je het installert wat moet je dan doen. ik weet dat dit topic heer niet hoort.

greetz

strandpop

Geplaatst: (bewerkt)

Even melden dat we hier een speciale afdeling "multiplayer mods" hebben mMET een onderdeeltje MTA, dus moest je nog verdere problemen hebben kan men je daar zeker verder helpen.

Maar goed, hier volgt een uitleg:

Er zijn 2 soorten versies, mta race en mta dm. Ik zal je de uitleg voor mta dm even geven.

OPGELET: Je kan mta race NIET spelen als je Windows vista hebt. mta dm is wel mogelijk met vista.

Maar goed. Om MTA te kunnen spelen moet je het natuurlijk eerst downloaden, hier. Klik in de oranje kader op v1.0-dp2 (10 Jan 2008, 24MiB) en sla het op. Ga naar de map waar je het hebt op geslagen, doe rechtermuisknop en neem 'uitvoeren' Nu zal er een installation wizard opstarten waarbij je de juiste instellingen moet nemen(best is om gewoon alles te accepteren als hoe het staat, dus niets wijzigen, maar dat moet je zelf weten). Je moet ook je ook nog registreren op mtaBeta.com, maar dat staat allemaal uitgelegd in die wizard.

Als alles goed verloopt zou er een nu een snelkoppeling op je bureaublad moeten staan waarmee je mta kan opstarten.

Bij eventuele problemen, lees dan even de Faqs en known issues van mta:sa door. Moest je dan nog problemen hebben, vraag het dan even op dit forum, bij mta help :Y

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...