GTA_PEEKCITY Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Omdat vele mensen maps maken in de GTA wereld, besloot ik iets temaken om een GTA telaten uitzien op het landschap van planeet Mars. Het enigste wat ik moet doen is water, de rode landschap en rode atmosfeer. Wat ik in 2010 ga doen is dat Mars een blauwe planeet wordt (Vruchtbaar). Geef me wat idee's binnen! (Ik vraag hierbij om..) Gmax Texture moddeling - En nog wat ik nodig heb om rotsen temaken. Reageren
FerryN Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Omdat vele mensen maps maken in de GTA wereld, besloot ik iets temaken om een GTA telaten uitzien op het landschap van planeet Mars. Het enigste wat ik moet doen is water, de rode landschap en rode atmosfeer.Wat ik in 2010 ga doen is dat Mars een blauwe planeet wordt (Vruchtbaar). Geef me wat idee's binnen! (Ik vraag hierbij om..) Gmax Texture moddeling - En nog wat ik nodig heb om rotsen temaken. Goed idee, maar wat wil je erin zetten, alle gebouwen weg, en dan kraters erin zetten? Denk dat het snel gaat vervelen. Of dat alles een rode gloed heeft? Verder,zou je dat nu nog doen? Nieuwe GTA is bijna uit, de meeste mensen zitten dan te gamen. Greetz Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Omdat vele mensen maps maken in de GTA wereld, besloot ik iets temaken om een GTA telaten uitzien op het landschap van planeet Mars. Het enigste wat ik moet doen is water, de rode landschap en rode atmosfeer.Wat ik in 2010 ga doen is dat Mars een blauwe planeet wordt (Vruchtbaar). Geef me wat idee's binnen! (Ik vraag hierbij om..) Gmax Texture moddeling - En nog wat ik nodig heb om rotsen temaken. Goed idee, maar wat wil je erin zetten, alle gebouwen weg, en dan kraters erin zetten? Denk dat het snel gaat vervelen. Of dat alles een rode gloed heeft? Verder,zou je dat nu nog doen? Nieuwe GTA is bijna uit, de meeste mensen zitten dan te gamen. Greetz Ik kan ook wegen aanleggen bevoorbeeld met bergen, en daarbij dat er al kleine boompjes opgroene en dat de oceaan water nog laag ligt. Kun je: Gmax Texture moddeling in pm door sturen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.