johansforum Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) ik heb de gta sa cam hack maar nu is het probleem, ik zet hem aan en ik krijg: mijn gta is helemaal uitgerekt! wat moet ik nu doen ik wil de cam hack wel gebruiken. Bewerkt: 16 maart 2008 door johansforum Reageren
Donwell Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Dit probleem heb ik zelf ook wel eens. Dit valt te verhelpen met de '[' of ']' toets. Of deze hem nu van boven uitrekt of van links weet ik niet zeker, is het niet de juiste was het met de ';' en ''' (apostrof) toets. Beide toetsen hebben overigens een heen en weer gaande functie, links is vergroten, rechts is verkleinen (of juist andersom ). Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Proberen opnieuw te instaleren Maar het ziet er leuk uit ±P OFFTOPIC± Me toetsenbord is in de war ±`> Reageren
johansforum Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 mar dit heb ik de hele tijd!!!! het spel word gwn uitgerekt! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) GTA-The-Best zei: Proberen opnieuw te instalerenMaar het ziet er leuk uit ±P OFFTOPIC± Me toetsenbord is in de war ±`> waarschijnlijk heb je Control + Shift tegelijk ingedrukt. Nog een keertje op Control + Shift klikken en je probleem is opgelost. En dan heb ik het over je probleem met toetsen pord. Heb je hem misschien op widescreen staan? Dit kun je uitzetten door naar : Options > Display Options > Advanced > Widescreen te gaan Bewerkt: 16 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
johansforum Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 dit is toch niet normaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.