Jump to content

Kenteken Greenwood


Bossinkje

Recommended Posts

Hey allemaal.

Ik had in een ander topic( weet zo niet meer welke) gelezen dat de greenwood die altijd in de Grove Street staat(op het pleintje),dattie 'Grove4Life' als kenteken heeft.

Maar bij mij is dat niet zo.

Weet iemand hoe dat komt?

Bossinkje 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bossinkje

    16

  • ~Lance Vance

    5

  • Dutchy3010

    3

  • Gijsso

    2

Wat staat er dan wel?? Zoom ff in met je camera of sniper en zeg wat erop staat of maak er een screen van.

In ieder geval geen Grove4L,maar ik weet zo ook niet wat er wel staat. :puh:

Screen maken kan niet,heb em voor de xbox.

Zal wel ff een screen make met men telefoon :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook gewoon zeggen wat er staat of kan je het niet lezen??

Ja hallo,ik weer het kenteken niet zo uit men hoofd! :puh:

Foto maken wou ook niet,werd het te onduidelijk,dus heb ik het maar ff'ies op geschreven. :puh:

Het kenteken was 'V033 1RF',en dus geen Grove4L.

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Ben je er dan al in aan het rijden, of niet?

Het is namelijk zo dat het nummerbord, althans, wat erop staat, wordt gemaakt in de main.scm (scm scripten). Op het schademodel echter, heeft een auto niet dat betreffende nummerbord. Als je dus achteruit tegen iets aan rijdt, dan krijg je een schademodel van de achterkant, met als gevolg dat je een ander nummerbord krijgt.

Als je er nog niet in gereden hebt, is dit erg vreemd, aangezien het gewoon in de source van het spel te lezen is dat daar "GROVE4L" op moet staan..

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zit er een kras op zijn CD ofzo waar door ie dat stukje source niet kan lezen

1) De main.scm (de source) staat vast op iemands computer, dus het ligt niet aan de DVD (CD is überhaupt onmogelijk).

2) Als het bestandje main.scm fout is, is dat heus niet één regeltje. Maar als de topicstarter dit uit wilt sluiten, is het enige wat hij hoeft te doen een savegame van het forum downloaden en die proberen. Als hij niet crasht, dan is het onmogelijk dat hij een andere main.scm heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je daarmee??

Ik snap er helemaal niks van.. :?

Dat was als reactie op Lance Vance, ik heb geen idee waarom jij dat kenteken niet ziet, namelijk.. Heb je misschien (scm)-mods geinstalleerd?

@ hieronder: had niet gelezen dat je X-box versie hebt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je daarmee??

Ik snap er helemaal niks van.. :?

Dat was als reactie op Lance Vance, ik heb geen idee waarom jij dat kenteken niet ziet, namelijk.. Heb je misschien (scm)-mods geinstalleerd?

Mods??? Die kan je helemaal niet installeren op de Xbox-versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoef je ook niet te snappen, want je hebt 't op de Xbox zie ik net (edit: hier dus ook nog eens een bevestiging :puh:). Main.scm modding is voor de PC, dus dat is voor jou uitgesloten. Opnieuw installeren is bij jou ook geen optie, dat gaat niet met een Xbox. Lijkt me dat er dan een verschil zit in de Xbox versie, want het is op de PC gewoon "GROVE4L".

Kijk anders eens op een andere spawnplaats, misschien is hij daar wel goed. Bovendien, was het geen rondrijdende auto? (misschien zit er verschil tussen?) Kijk dus eens op een andere spawnplaats, misschien klopt het daar wel.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...