Jump to content

Kenteken Greenwood


Bossinkje

Recommended Posts

Dat hoef je ook niet te snappen, want je hebt 't op de Xbox zie ik net (edit: hier dus ook nog eens een bevestiging :puh:). Main.scm modding is voor de PC, dus dat is voor jou uitgesloten. Opnieuw installeren is bij jou ook geen optie, dat gaat niet met een Xbox. Lijkt me dat er dan een verschil zit in de Xbox versie, want het is op de PC gewoon "GROVE4L".

Kijk anders eens op een andere spawnplaats, misschien is hij daar wel goed. Bovendien, was het geen rondrijdende auto? (misschien zit er verschil tussen?) Kijk dus eens op een andere spawnplaats, misschien klopt het daar wel.

Jah,maar op een andere spwawnplaats staat hij waanschijnlijk niet in de buurt van de Grove Street,dus lijkt het me helemaal niet mogelijk dat er dan wel Grove4L op staat.

En die auto staat gewoon de hele tijd stil..

Maar af en toe als ik even weg ga,en dan terug kom,staat hij er niet,en dan is waanschijnlijk Sweet ermee weg( de auto is namelijk van Sweet.)

Of als ik weg ga,en ik kom weer terug,staat de Greenwood erweer,maar dan met een ander kenteken dan dattie eerst had..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bossinkje

    16

  • ~Lance Vance

    5

  • Dutchy3010

    3

  • Gijsso

    2

Misschien zit er een kras op zijn CD ofzo waar door ie dat stukje source niet kan lezen

1) De main.scm (de source) staat vast op iemands computer, dus het ligt niet aan de DVD (CD is überhaupt onmogelijk).

2) Als het bestandje main.scm fout is, is dat heus niet één regeltje. Maar als de topicstarter dit uit wilt sluiten, is het enige wat hij hoeft te doen een savegame van het forum downloaden en die proberen. Als hij niet crasht, dan is het onmogelijk dat hij een andere main.scm heeft.

1) Hij heeft de Xbox versie

2) Wat bedoel je met crashen? Zijn enige probleem is dat het kenteken anders is, zijn spel crasht niet.

Ik denk toch echt dat er een krasje zit op je CD ofzo. Er is geen verschil tussen de console versies. Een savegame downloaden kan lastig wezen voor Xbox maar als daar het kenteken ook anders is, weet je wel zeker dat je CD beschadigd is.

>>> Door Dutchy3010: Ik had inmiddels al gezegd dat ik niet wist dat hij op een xbox speelde... <<<

~Lance Vance: Sorry niet gelezen

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zit er een kras op zijn CD ofzo waar door ie dat stukje source niet kan lezen

1) De main.scm (de source) staat vast op iemands computer, dus het ligt niet aan de DVD (CD is überhaupt onmogelijk).

2) Als het bestandje main.scm fout is, is dat heus niet één regeltje. Maar als de topicstarter dit uit wilt sluiten, is het enige wat hij hoeft te doen een savegame van het forum downloaden en die proberen. Als hij niet crasht, dan is het onmogelijk dat hij een andere main.scm heeft.

1) Hij heeft de Xbox versie

2) Wat bedoel je met crashen? Zijn enige probleem is dat het kenteken anders is, zijn spel crasht niet.

Ik denk toch echt dat er een krasje zit op je CD ofzo. Er is geen verschil tussen de console versies. Een savegame downloaden kan lastig wezen voor Xbox maar als daar het kenteken ook anders is, weet je wel zeker dat je CD beschadigd is.

Ach ja..Het is ook niet zo dat ik zonder dat kenteken niet meer kan spelen,maar ik vind het wel jammer:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb misschien wel een theorie: Er staat iets anders op het kenteken na/voor een bepaalde missie of tussen 2 missies in, daar voor of erna staat er wel gewoon weer Grove4L. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat er na de missie End of the Line geen Grove4L meer op staat(ookal is dat wel zo, maar dat had gekund zeg maar...) of iets dergelijks.

Het is een idee, al zou het een beetje raar zijn als R* b.v. zou scripten dat er bij een bepaalde missie ineens iets anders op zou staan, en het lijkt me ook geen fout van R* want om ervoor te zorgen dat het weg is moet je denk ik iets veranderen in die main.scm(ofzo), in de zin van een regel toevoegen, denk ik zo hoor...

Misschien slaat dit nergens op, maar het kan dus ook niet aan een beschadigde DVD liggen zoals Dutchy al zei...

@Lance Vance: Oja, sorry, ik las net dat Dutchy zei dat de hele main.scm gewoon op de COMPUTER van de speler staat, en niet op de DVD, :duh: Alleen het gaat hier om een Xbox versie.. :puh: Lol

Inderdaad heb je gelijk dat het vaag zou zijn, maar misschien is het bedoeld als "geheim" iets, zo van "kijken wanneer iemand het door krijgt dat er tussen die en die missie iets anders op staat". Verder kan ik eigenlijk niks bedenken waardoor het zou kunnen komen....

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien slaat dit nergens op, maar het kan dus ook niet aan een beschadigde DVD liggen zoals Dutchy al zei...

Door een krasje op de CD kan het makkelijk zijn dat de Xbox een gedeelte van de main.SCM niet kan lezen hoor.

En nee, die nummerplaat veranderd niet na een bepaalde missie. Beetje vage theorie ook, waarom zou ineens die nummerplaat veranderen? Die nummerplaat is altijd GROVE4L, tenzij je de achterkant beschadigd, hem in een garage zet, of hem in een Pay 'N Spray zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien is dit een domme vraag maar kijk je wel naar het kenteken op de achterkant van de greenwood? Want alleen staat 'GROVE4L' dus niet aan de voorkant.

Maar ik heb zo een probleem ook in San Fierro staan ook twee sportwagens (de Banshee naast de sportschool en de Bullet naast een fastfoodketen.) waar er een speciaal kenteken op moet staan. Alleen die staat er nooit op. Ik heb zelf in de main.scm gekeken en dat kentekenbord van die sportwagens uit San Fierro zie ik ook niet staan. Dus mischien is het gewoon een fout van R*.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien is dit een domme vraag maar kijk je wel naar het kenteken op de achterkant van de greenwood? Want alleen staat 'GROVE4L' dus niet aan de voorkant.

Maar ik heb zo een probleem ook in San Fierro staan ook twee sportwagens (de Banshee naast de sportschool en de Bullet naast een fastfoodketen.) waar er een speciaal kenteken op moet staan. Alleen die staat er nooit op. Ik heb zelf in de main.scm gekeken en dat kentekenbord van die sportwagens uit San Fierro zie ik ook niet staan. Dus mischien is het gewoon een fout van R*.

Maar als het een fout is van R*,waarom is het kenteken bij sommige anderen dan wel gewoon GROVE4L.??

Ik zal morgen ff kijken of die bullet bij mij wel een speciaal kenteken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien is dit een domme vraag maar kijk je wel naar het kenteken op de achterkant van de greenwood? Want alleen staat 'GROVE4L' dus niet aan de voorkant.

Maar ik heb zo een probleem ook in San Fierro staan ook twee sportwagens (de Banshee naast de sportschool en de Bullet naast een fastfoodketen.) waar er een speciaal kenteken op moet staan. Alleen die staat er nooit op. Ik heb zelf in de main.scm gekeken en dat kentekenbord van die sportwagens uit San Fierro zie ik ook niet staan. Dus mischien is het gewoon een fout van R*.

De Greenwood heeft geen nummerplaat aan de voorkant

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien is dit een domme vraag maar kijk je wel naar het kenteken op de achterkant van de greenwood? Want alleen staat 'GROVE4L' dus niet aan de voorkant.

Maar ik heb zo een probleem ook in San Fierro staan ook twee sportwagens (de Banshee naast de sportschool en de Bullet naast een fastfoodketen.) waar er een speciaal kenteken op moet staan. Alleen die staat er nooit op. Ik heb zelf in de main.scm gekeken en dat kentekenbord van die sportwagens uit San Fierro zie ik ook niet staan. Dus mischien is het gewoon een fout van R*.

De Greenwood heeft geen nummerplaat aan de voorkant

Bijna geen enkele auto's hebben voor kentekens.

Volgens mij maar een enkeling.

P.S: Ik zou nog kijken of er bij mij op de Bullet ' CHUNKY ' stond,maar bij mij staat er helemaal geen Bullet.

Bij geen een van de Burger Shots.

Link to comment
Delen op andere websites

heb je Grove Street wel in je bezit?

het kan namelijk zijn dat omdat het niet van Grove Street is, dat er dan iets anders staat...

het zou namelijk wel vreemd zijn als er Grove4L staat op een auto in Ballas gebied :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb je Grove Street wel in je bezit?

het kan namelijk zijn dat omdat het niet van Grove Street is, dat er dan iets anders staat...

het zou namelijk wel vreemd zijn als er Grove4L staat op een auto in Ballas gebied :puh:

Als je na die missie gebieden kunt verover,is de Grove Street standaard al van jou,ofnie?/

Ik denk dat het door een krasje komt,zoals er meerderen al hebben gezegd.

Ik heb namelijk gisteren gezien dat er wel een paar krassen op mijn schijf zitten.

Heb ook al een nieuwe game gestard,maar nog heeft de Greenwood geen kenteken waar GROVE4L opstaat.

Bossinkje 8)

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...