Timovich Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Hey, In mijn favorieten staat ineens allemaal zooi! En ik deed gister ad-aware en toen was het weg maar daarna stond het er gewoon weer en krijg het nu niet meer weg! Je kan er niet eens met de rechtermuisknop op klikken! Reageren
-Richard- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Dat is van 'searsch the web' ofzo. Dat heb ik ook, als je het wil verwijderen en het lukt je. Wil je dan even zeggen hoe je dat gedaan hebt, want ik wil ook van die troep af. Ik weet wel dat het ergens tussen je bestanden moet staan. En dat je het zo kan verwijderen, maar het kan overal staan. Ik had er ook 1 gevonden die stond tussen mijn save-game's van een spel. Alle bestanden nalopen, en wat je niet kan of nieuw voor je is -> weggooien. Maar bij mij weet ik niet wat ik kan weggooien en wat niet, heb daar niet zoveel verstand van. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Ik heb precies het zelfde als jullie. Het staat er al 2 weken ongeveer in. En ik krijg het ook maar niet weg. En bij Software staat er ook niks in over ''My Search''. :blink: :blink: Heel vaag is het. Maar ik erger me er niet zo aan, maar het zou beter zijn als het natuurlijk weg was. En ik weet ook niet wat wel weg kan en niet weg kan. Bewerkt: 30 januari 2005 door Mazzeltje Reageren
Timovich Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Ik vind het heel irritant want ik gebruik mijn favorieten altijd! Ik vind het echt heel irritant gewoon en het hoort er niet te staan ik heb er !@#$ nooit om gevraagd!!! :unsure: :blink: :huh: Reageren
Trax Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Pleur Internet Explorer er gewoon af. Met Mozilla Firefox heb je daar geen last van. Bill Gates heeft zelf ook niet voor niets IE in de prullenbak geknald Reageren
Ken-D Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 probeer Hitman Pro eens. Zoekt gelijk naar spyware en virussen Reageren
Silverwing Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Ik heb dat ook van search the web. Staat ineens je favorieten en bureaublad volgekladderd van die zever. Het lastigste is dat je ze niet het niet kan wegdoen. Bij mij gaat het vanzelf weg en dan komt het weer terug. Misschien kun je Ad Aware gebruiken. Reageren
-Richard- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Ik heb het wel weg gekregen (spyware). Ik had er 46, maar dat heb ik nu allemaal verwijderd. Maar ik heb alleen die paar dingetjes tussen mijn favorieten staan. Ook had ik 'Search the web' automatisch als opstart pagina, maar dat kon ik zo veranderen. Dus opzich is het geen ramp voor mij, ik gebruik namelijk nooit mijn favorieten. En ik heb ook meteen McAfee erop gezet. (de allernieuwste virusscanner). Reageren
TubS Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 je moet ook uitkijken wat je doet hé, ik heb geen anti spyware programma en geen virusscan, ik heb nooit virussen en of spyware Reageren
bjorn13 Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 je moet ook uitkijken wat je doet hé, ik heb geen anti spyware programma en geen virusscan, ik heb nooit virussen en of spyware dat is niet waar jij hebt zeker 1 spywire of ad-adawer <_< Reageren
hey dude Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 als je op een bepaalde website gaat dan heb adware niet een virus dat is stom(superstom :angry: ) Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 dat kan zijn van mywebsearch of iets dergelijks iets wat je niet vraagt om tog krijgt van die domme programma waar je niks aan ehb vaak staa ze in program files eerste norton eroverhen halen daarna verwijderen en gelijk je prullnbak leeghalen ow ja en een firewall helpt niet altijd tegen dit soort spul Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Je hebt het MWS.Spyware Spywarevirus Nee , je hebt last van my Web Search onzin , ga naar deze topic om je verder te helpen: http://www.hardware.info/forum/viewtopic.p...p=559250#559250 Freek Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) Beste, Je moet naar de site van my search gaan en daar kan je simpelweg het deinstalatie programma downloaden. Zipper Bewerkt: 20 februari 2005 door ewoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.